عمومی

ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی

اگر به دنبال افزایش ترافیک وب‌سایت‌تان هستید، پیش از هر چیزی، باید از ابزار تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید تا بتوانید از سلایق و نیازهای کاربران مطلع شوید. وقتی از کلمه کلیدی در سئو صحبت می‌کنیم، منظورمان فقط یک کلمه یا عبارت نیست، بلکه منظورمان عبارت‌ها و سوالاتی است که مخاطب برای یافتن پاسخ سوالاتش یا محصولات و خدمات موردنظرش، از آن‌ها استفاده می‌کند. هر کلمه یا عبارت کلیدی بخش مهمی از هر کمپین بازاریابی محتوا است. فرقی نمی‌کند به دنبال کلمات کلیدی ارز دیجیتال باشید یا کلمات کلیدی انرژی مثبت، در هر صورت، باید ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی را بشناسید. اما چگونه می‌توان از ابزار کلمات کلیدی برای دیده شدن بهره گرفت؟ راه انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای سئو چیست؟

در این مطلب، هر آنچه باید در مورد ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با شبکه مترجمین ایران همراه باشید!

الکسا (Alexa)

الکسا از محبوب‌ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال است . این ابزار می‌تواند با هر ابزار جستجوی کلمات کلیدی دیگری رقابت کند. با استفاده از الکسا، می‌توانید بهترین زاویه را برای بررسی مسائل و خلق محتوای جدید و منحصربه‌فر پیدا کنید. این ابزار سعی دارد غنی‌ترین و قدرتمندترین ابزار جستجو و تحلیل کلمات کلیدی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

به‌طور خلاصه، این ابزار کمک‌تان می‌کند تا:

  • محتوای موفق و مفید را بشناسید.
  • موضوعات محبوب را شناسایی کنید.
  • محتوای رقیب را بررسی کنید و بهترین محتوایش را بشناسید.
  • شکاف کلمات کلیدی را شناسایی کنید.

تحقیق کلمات کلیدی با الکسا

با استفاده از این ابزار تشخیص کلمات کلیدی، می‌توانید بهترین کلمات کلیدی را برای سئو و تبلیغات به ازای هر کلیک (PPC) پیدا کنید و از این طریق، ترافیک وب‌سایت‌تان را افزایش دهید.

شبکه مترجمین ایران ارائه دهنده حرفه ای ترین سرویس تولید محتوا در ایران است . نیاز به تولید محتوا حرفه ای داری؟

سفارش تولید محتوا

به طور خلاصه، با استفاده از این ابزار، می‌توانید

  • کلمات کلیدی‌ای را که رتبه گرفتن در آن‌ها آسان است شناسایی کنید.
  • رقبای‌تان را در حوزۀ سئو شناسایی کنید.
  • کلمات کلیدی را تجزیه‌وتحلیل کنید.
  • ترافیک وب‌سایت‌تان را بررسی و مقایسه کنید.

تحلیل سئو با الکسا

الکسا، مانند بسیاری از ابزارهای تحلیل سئو، به شما کمک می‌کند ترافیک ارگانیک وب‌سایت‌تان را بهینه کنید و رتبۀ وب‌سایت‌تان را در صفحات نتایج جستجوی (SERPها) موتورهای جستجوی مختلف بالاتر ببرید.

به طور خلاصه، با استفاده از ابزار تحیلیل سئو الکسا، می‌توانید:

  • سئوی تکنیکال را بررسی کنید.
  • کلمات کلیدی را پیدا کنید و آن‌ها را اولویت‌بندی کنید.
  • سئو داخلی را بهینه‌سازی کنید.
  • بک‌لینک‌ها را ارزیابی کنید.
  • ترافیک سایت را تجزیه‌وتحلیل کنید.

شناخت رقبا با الکسا

ابزار تحلیل وب‌سایت الکسا به شما کمک می‌کند در حوزه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ، از رنک (رتبه) و ترافیک وب‌سایت در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPها) گرفته تا بک‌لینک‌ها و کلمات کلیدی، از رقبای‌تان پیشی بگیرید و عملکرد بهتری داشته باشید. با استفاده از این ابزار، می‌توانید:

  • رفته رفته، از بزرگ‌ترین رقبای‌تان نیز پیشی بگیرید.
  • ترافیک، رتبه و محتوای وب‌سایت‌تان را با رقبای‌تان مقایسه کنید.
  • وب‌سایت رقبای‌تان را با دقت تحلیل کنید و استراتژی‌های‌شان را بشناسید.
  • نقاط ضعف کارتان را بشناسید و سریعاً، برطرف‌شان کنید.

تحلیل مخاطب هدف با الکسا

الکسا ابزاری برای شناخت مخاطب هدف است. با استفاده از این ابزار، می‌توانید مخاطب‌تان را بشناسید. هیچ‌کدام از نرم‌افزارهای سئو چنین ابزاری را ندارد. در واقع، معمولاً، تحلیل مخاطب را نادیده می‌گیرند. با استفاده از این الکسا، می‌توانید راه‌های جدید و جذاب را برای جذب و حفظِ مخاطب پیدا کنید.

الکسا به شما کمک می‌کند تا نیازهای مخاطب را بشناسید و در نهایت، متوجه شوید چه نوع محتوایی برایش جذاب است. در نتیجه، تحلیل مخاطب اهمیت بسیار زیادی دارد و شما را به سوی خلق محتوای متناسب با نیاز مخاطب هدایت می‌کند.

به طور خلاصه، این ابزار باعث می‌شود:

  • مخاطب هدف‌تان را بشناسید.
  • به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.
  • آن‌ها را به سوی خودتان جذب‌شان کنید.
  • آن‌ها را تبدیل به مشتری کنید
  • در نهایت، از رقبای‌تان پیشی بگیرید.

کی‌ورد تول (KeywordTool.io)

کی‌ورد تول ابزار رایگان یافتن کلمات کلیدی است و می‌تواند صدها کلمه کلیدی طولانی را پیرامون هر موضوع به شما پیشنهاد دهد. در واقع، این ابزار عصاره‌ای از کلمات کلیدی پشنهادی گوگل را در اختیارتان قرار می‌دهد.

نسخۀ رایگان این ابزار می‌تواند ظرف یک ثانیه، بیش از 750 کلمه کلیدی طولانی را به شما پیشنهاد دهد. گوگل تول پرو (Keyword Tool Pro)، نسخۀ پیشرفتۀ گوگل تول، در مقایسه با نسخۀ رایگان این ابزار، کلمات کلیدی بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

به‌طور کلی، با استفاده از نسخۀ رایگان و پیشرفتۀ این ابزار، می‌توانید هزاران کلمۀ کلیدی طولانی را بیابید و در تولید محتوا، بهینه ‌سازی موتورهای جستجو، تبلیغات به ازای هر کلیک و دیگر فعالیت‌های مربوط به حوزۀ مارکتینگ از آن‌ها بهره بگیرید.

کی‌ورد پلنر در مقابل کی‌ورد تول

کی‌ورد پلنر ابزاری برای تبلیغ‌کنندگان است و با هدف تولید محتوا یا سئو طراحی و تولید نشده است. درست است که در کی‌ورد پلنر، می‌توانید اطلاعات ارزشمندی را در مورد رقابت یا میزان جستجو در ماه به دست بیاورید، اما کلمات کلیدی ارزشمندی عایدتان نخواهد شد.

اگر به دنبال بازاریابی محتوا در سئو هستید، کی‌ورد تول بهترین جایگزین برای گوگل کی‌ورد پلنر است، چرا که کلمات کلیدی طولانی و محبوب را از کاربران مخفی نمی‌کند. در نتیجه، برای تولید محتوا برای وب‌سایت‌تان، می‌توانید با خیال راحت، به سراغ کی‌ورد تول بروید.

کی‌ورد تول برای تبلیغات

علاوه‌براین‌ها، اگر به دنبال راه‌اندازی کمپین تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک هستید و می‌خواهید تبلیغات‌تان مبتنی بر کلمات کلیدی باشد، باید کلمات کلیدی مناسبی را برای کمپین‌تان انتخاب کنید.

ابزار  کی‌وردز اوری‌ور (Keywords Everywhere)

ابزار Keywords Everywhere از بهترین ابزارها برای یافتن بهترین کلمات کلیدی است. از طریق این افزونه ‌ی کروم، می‌توانید اطلاعاتی را نیز در مورد حجم جستجو کسب کنید.

یکی از مزایای ابزار Keywords Everywhere این است که برای استفاده از آن، نیازی نیست کلمات کلیدی را در Google Keyword Planner جاگذاری کنید، بلکه می‌توانید همه چیز را در همان مرورگر گوگل کروم ببینید. علاوه‌بر این‌ها، با استفاده از این ابزار، می‌توانید لیست کلمات کلیدی را به صورت فایل اکسل (Excel) یا پی‌دی‌اف ذخیره کنید. همچنین، می‌توانید کلمات کلیدی صفحه را تجزیه‌وتحلیل کنید و حجم جستجوی‌شان را بشناسید.

ابزار Keywords Everywhere ویژگی جالبی دارد: با استفاده از این ابزار، می‌توانید کلماتی را بیابید که مشتری موردنظرتان وقتی به دنبال خرید محصول یا خدمات شما نیست جستجوی‌شان می‌کند.

اچرفس (Ahrefs)

اچرف، اچرفز یا اچرفس یکی دیگر از نرم‌افزارهای محبوب سئو است و ابزارهای مفیدی برای لینک‌بیلدینگ، تحقیق کلمات کلیدی و دیگر موارد مربوط به سئو دارد. با استفاده از ابزار Ahrefs، می‌توانید بهترین کلمات کلیدی را پیدا کنید. این ابزار می‌تواند اساسی‌ترین اطلاعات را در مورد کلمات کلیدی به شما بدهد.

در واقع، اچرف، در سال 2011، برای اولین بار، به‌عنوان ابزاری برای تحلیل بک ‌لینک ارائه شد، اما رفته‌رفته، تعداد ابزارهایش بیشتر شد و بسیار پرکاربرد شد. در حال حاضر، اچرفس تقریباً بیست نرم‌افزار برای کمک به دیجیتال مارکترها دارد.

با انتخاب کلمات کلیدی متناسب، می‌توانید مخاطب درست را به سوی وب‌سایت‌‌تان بیاورید. در ضمن، انتخاب کلمات کلیدی درست باعث افزایش نرخ کلیک و نرخ تبدیل خواهد خواهد شد. در نهایت، با پرداخت پول کم، می‌توانید تبلیغات گسترده‌ و پرسودی را انجام دهید.

تحقیق کلمات کلیدی با اچرفس

اچرفس از ابزارهای کاربردی برای یافتن کلمات کلیدی است. این ابزار شباهت نزدیکی با دیگر ابزارهای سئو، مانند سمراش و ماز، دارد، اما یک عنصر سبب تمایز آن می‌شود: ایجاد کلمات کلیدی جدید.

اچرفس ایده‌های مربوط به کلمات کلیدی و استراتژی‌های کارآمد سئو را در اختیارتان قرار می‌دهد.

دیتابیس اچرفس فقط محدود به گوگل یا موتور جستجوی خاصی نیست، بلکه ده موتور جستجوی متفاوت را، از جمله یوتیوب (TouTube)، آمازون (Amazon) و بینگ (Bing)، پشتیبانی می‌کند.

ردیابی رتبه با اچرفس

با استفاده از ابزار رنک ترکر یا ردیابی رتبه اچرفس، می‌توانید رتبۀ وب‌سایت‌تان را در نتایج موتور جستجو ردیابی کنید. همچنین، می‌توانید استراترژی سئو وب‌‌سایت‌تان را با رقبای‌تان مقایسه کنید و شکاف‌ها و ایرادهای موجود در آن را برطرف کنید.

به‌علاوه، به کمک اچرفس، می‌توانید میزان پیشرفت‌تان را نیز مشاهده کنید.

تولید محتوا با اچرفس

اچرفس ایده‌های جدیدی را در مورد تولید محتوا در اختیارتان قرار خواهد داد. همچنین، محبوب‌ترین مقاله‌های موجود در هر حیطه را به شما نشان می‎‌‌دهد. بدین ترتیب، می‌توانید به‌روزترین مقاله‌های مربوط به حوزۀ موردنظرتان را مطالعه کنید، از آن‌‎‌ها ایده بگیرید، کلمات کلیدی‌شان را شناسایی کنید و محتوای جدید و دست‌اولی را تولید کنید.

با این روش، می‌توانید از رقبای‌تان نیز پیشی بگیرید.

ابزار ماز (MOZ)

و اما ابزاری شگفت‌انگیز برای هر کارشناس تولید محتوا به انگلیسی! ماز یکی دیگر از ابزار محبوب سئو است. کار با ابزار ماز بسیار آسان است و همین سادگی بر محبوبیت آن افزوده است. ماز امکان جستجوی کلمات کلیدی و بهینه‌سازی درونی را فراهم آورده است. اگر تولید محتوا به زبان انگلیسی انجام می‌دهید و در پی کلمه کلیدی انگلیسی هستید، ماز می‌توانید از بهترین گزینه‌های برای‌تان باشد.

ماز برای تحقیق کلمه کلیدی

اهمیت تحقیق کلمات کلیدی در تدوین استراتژی سئو بر هیچ‌کس پوشیده نیست. ماز یکی از بهترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی را در اختیار کاربران قرار داده است. این ابزار می‌تواند در مدت زمان کوتاهی، بهترین کلمات کلیدی را به شما معرفی کند.

می‌توانید لیست واژگان کلیدی‌تان را در ماز ایجاد کنید و مدیریت آن ر به دست بگیرید. بنابراین، می‌توانید کلمات کلیدی‌تان را مقایسه، رتبه‌بندی و اولویت‌بندی کنید و در نهایت، بهترین کلمات کلیدی را انتخاب کنید و بهترین استراتژی محتوا برای وب را تدوین کنید.

این ابزار  جدیدترین داده‌ها را در مورد صفحات نتایج جستجوی (SERPها) در اختیارتان قرار می‌دهد. به‌علاوه، در مورد کلمات کلیدی، اطلاعاتی در مورد دشواری و نرخ کلیک ارگانیک را به شما می‌دهند و در نتیجه، در ارزیابی کلمات کلیدی مناسب برای ایجاد استراتژی محتوا کمک‌تان می‌کند.

با استفاده از ماز، می‌توانید کلماتی را پیدا کنید که بیشترین ترافیک را در سایت‌تان ایجاد کنند. ماز ابزاری بسیار هوشمند و منحصربه‌فرد است. وقتی کلمه‌ای را در ماز جستجو می‌کنید، با عبارت‌های تکراری مواجه نخواهید شد، بلکه عباراتی کاملاً جدید و غیرکلیشه‌ای را خواهید یافت.

به عنوان مثال، وقتی عبارت «Weight loss»  را جستجو کنید، علاوه بر واژگان مرتبط، با چنین عباراتی نیز روبه‌رو خواهید شد.

علاوه بر این‌ها، ماز به شما می‌گوید که از هر کلمۀ کلیدی چند کلیک دریافت خواهید کرد.

ردیابی رتبه با ماز

 

در بازی دیجیتال مارکتینگ، بالا بردن رنک یا رتبۀ وب‌سایت اهمیت زیادی دارد. اما چگونه می‌توان در صفحات نتایج جستجو، به جایگاهی ویژه دست یافت؟ در این‌جاست که ردیابی رتبه اهمیت پیدا می‌کند. با استفاده از ماز، می‌توانید رتبه‌بندی کلمات کلیدی وب‌سایت‌تان را پیدا کنید و به جایگاه‌تان در صفحات نتایج جستجوی گوگل پی ببرید.

به‌علاوه، با ماز می‌توانید رقبای‌تان را نیز رصد کنید و شکاف‌های استراتژی سئوی‌شان را بشناسید. همچنین، می‌توانید شکاف‌های استراتژی‌های خود تان را نیز بشناسید و برطرف‌شان کنید.

به‌طور خلاصه، با استفاده از این ابزار، می‌توانید رتبه‌تان را در نتایج صفحات جستجو بالا ببرید.

بهینه‌سازی درونی با ماز

پس از آن‌که استراتژی‌های مفید را به کار گرفتید و وب‌سایت‌تان به رتبۀ مطلوبی در نتایج جستجو دست یافت، نوبت به تولید محتوای ارزشمند و باکیفیت می‌رسد. در واقع، محتوای‌ وب‌سایت‌تان باید ارزش خواندن داشته باشد، در غیر این‌صورت، مخاطب سریع وب‌سایت‌تان را ترک می‌کند و در نتیجه، نرخ نگه‌داشت کاربرتان (retention rate) به‎‌شدت افت می‌کند و همین مسئله می‌توانید بر میزان فروش‌تان تاثیر منفی بگذارد. در این‌جا، ماز می‌تواند به کمک‌تان بیاید. در واقع، ماز، با بهینه‌سازی درونی، از این اتفاق ناگوار جلوگیری می‌کند.

ماز فهرستی از پیشنهادات را در اختیارتان قرار می‌دهد و چند مرحلۀ آسان را نیز پیش روی‌تان قرار می‌دهد تا مطمئن شوید محتوای صفحه‌تان بهینه‌سازی شده است و می‌‎تواند کاربر را در صفحه‌تان نگه دارد.

گذشته از این‌ها، ابزار بهینه‌سازی درونی ماز ایده‌هایی را در مورد محتوای جدید در اختیارتان قرار می‌دهد.

ابزار سمراش (SEMrush)

سمراش ابزار بسیار ساده‌ای است و با دیگر ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی فرق دارد. در واقع، سمراش به جای این‌که لیست طویلی از کلمات کلیدی را به شما بدهد، کلمات کلیدی‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد که در حال حاضر، رقبای‌تان در آن‌ها رتبه کسب کرده‌اند. اما سمراش فقط ابزار تحقیق کلمات کلیدی نیست.

در سراسر جهان، بسیار دیجیتال مارکترها به سمراش اطمینان دارند و از آن استفاده می‌کنند. سمراش پایگاه داده بسیار وسیعی دارد و همچنین، 120 میلیون کلمه کلیدی دارد. فرقی نمی‌کند صاجب کسب‌وکاری بزرگ باشید یا کوچک، در هر صورت، سمراش می‌تواند کمک‌تان کند.

به طور کلی، سمراش در این حوزه‌ها کاربرد دارد:

  • سدو
  • تبلیغات به ازای هر کلیک
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • بازاریابی محتوا
  • مدیریت کمپین
  • تحلیل رقبا

سمراش برای تحقیق کلمات کلیدی

حتی اگر آشنایی مختصری با دیجیتال مارکتینگ داشته باشید، از اهمیت کلمات کلیدی، به‌خوبی، آگاهید. در واقع، در دنیای کسب‌وکار، انتخاب درست کلمات کلیدی می‌تواند بازی را تغییر دهد. با استفاده از سمراش، می‌تواند ارزش هر کلمۀ کلیدی را بشناسید و رتبه‌بندی کلمات کلیدی ارگانیک رقبا را تجزیه‌و تحلیل کنید. در نتیجه، سمراش به شما کمک می‌کند بهترین کلمات کلیدی ارگانیک را بیابید و بهترین راه‌ها را برای بالا آمدن در صفحات نتایج جستجو پیدا کنید.

این ابزار بررسی کلمات کلیدی پایگاه داده‌ای با بیش از 20 میلیارد کلمه کلیدی دارد. سمراش به کاربران اجازه می‌دهد هزار کلمه کلیدی را تحلیل کنند و تغییرات کلمه کلیدی را در نتایج موتور نیز فوراً جستجو مشاهده کنند.

سمراش به سئو داخلی وب‌سایت‌تان کمک می‌کند و باعث می‌شود به رتبۀ بالاتر و ترافیک بیشتری دست پیدا کنید. با کمک ابزار سئو داخلی سمراش، می‌توانید سلامت وب‌سایت‌تان را بررسی کنید و ایده‌های جدیدی را برای افزایش رتبۀ سایت کسب کنید.

این ابزار ایده‌های متعددی را در مورد لینک‌بیلدینگ و محتوانویسی در اختیارتان قرار می‌دهد. با استفاده از آن‎ها می‌توانید رتبۀ وب‌سایت‌تان را بالاتر ببرید.

تحلیل رقابتی سئو

در دنیای کسب‌وکار، آنالیز رقابتی استراتژی‌ای برای شناسایی رقبای اصلی و تحقیق در مورد استراتژی‌های بازاریابی و محصولات و فروش‌شان است. اما این آنالیز به چه دردی می‌خورد؟ در واقع، با شناسایی رقیب، می‌توانید استراتژی‌ای برتر از استراتژی همۀ رقبای‌تان در پیش بگیرید.

با استفاده از ابزار رقابتی سمراش، می‌توانید رقبای‌تان را ظرف چند دقیقه تحلیل کنید. این ابزار همه چیز را در مورد رقیب‌تان به شما می‌گوید، از رتبه‌بندی جستجوی ارگانیک گرفته تا همۀ کلمه کلیدی‌هایی که در آن‌ها رتبه می‌گیرند. حتی می‌توانید همۀ بک‌لینک‌های آن‌ها را ببینید.

این ابزار رقابتی امکان تحلیل همزمان پنج رقیب را برای‌تان فراهم می‌آورد و به شما اجازه می‌دهد شکاف‌های موجود در استراتژی‌های کلمات کلیدی‌شان را بشناسید و روی آن‌ها تمرکز کنید.

می‌توانید گزارش‌های جامع و کامل سمراش را با دیگر اعضای تیم‌تان نیز در میان بگذارید و با همکاری آن‌ها، استراتژی‌های بهتری را به کار بگیرید.

گوگل ترندز (Google Trends)

اول از همه، به سراغ گوگل ترندز می‌رویم. گوگل ترندز چیست؟ چگونه با گوگل ترندز کار کنیم؟ گوگل ترندز در بررسی محبوبیت هر کلمه کلیدی به شما کمک می‌کند و اطلاعات ارزشمندی را در مورد میزان این مجبوبیت در مناطق مختلف به شما می‌دهد. به‌علاوه، با استفاده از ابزار گوگل ترندز، می‌توانید ببینید در هر دوره، میزان جستجوی کلمات کلیدی در گوگل چقدر بوده است.

این اطلاعات بسیار ارزشمندند، زیرا باعث می‌شوند به دنبال کلمات کلیدی قدیمی نروید و به جای آن‌ها، کلمات کلیدی به‌روز را انتخاب کنید. بنابراین، از مزایای تحقیق واژگان کلیدی انتخاب کلمات کلیدی خاص است؛ کلماتی که کاربران به دنبالش هستند.

تازه‌کاران می‌توانند از این ابزار برای تدوین تقویم محتوای‌شان بهره بگیرند.

گوگل ترندز و مقایسه

اما چرا گوگل ترندز مهم است؟ در واقع، گوگل ترندز فرصت مقایسه کلمات کلیدی در گوگل را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. از این طریق، می‌توانید متوجه تغییر نیازها و سلایق کاربران نیز بشوید.

به عنوان مثال، می‌توانید در نمودار زیر، مقایسۀ میان دو کلمه کلیدی «Content Marketing» و «Inbound Marketing» را مشاهده کنید.

همانطور که مشاهده می‌کنید، محبوبیت «Content Marketing» ، با سرعت بیشتری، رو به افزایش است و تعداد کسانی که کلمه کلیدی «Inbound Marketing» را جستجو می‌کنند کمتر از همیشه است.

گوگل کی ورد پلنر (Google Keyword Planner)

گوگل کی ورد پلنر از ابزارهای قدرتمند است و مزایای متعددی دارد. اگر به دنبال ابزار رایگان یافتن کلمات کلیدی هستید، کی ور پلنر می‌تواند گزینۀ بسیار مناسبی برای‌تان باشد. با استفاده از ابزار گوگل کی ورد پلنر، می‌توانید کلمات و عبارات نابی را پیدا کنید.

کی ورد پلنر پیش‌گوی خوبی است. پیش‌بینی‌های این ابزار، به‌صورت روزانه، به‌روزرسانی می‌شود.

ابزار Keyword Snatcher

با جستجویی ساده، می‌توانید 2000 ایده در مورد کلمۀ کلیدی پیدا کنید. اگر به کلمات کلیدی متعدد نیاز دارید، ابزار Keyword Snatcher را از یاد نبرید. اما یادتان باشد یکی از معایب این ابزار این است که هیچ اطلاعاتی در مورد کلمه کلیدی پیشنهادی‌اش به شما نمی‌دهد. به عنوان مثال، از این ابزار هیچ اطلاعاتی در مورد حجم جستجو و رقابت کلمه کلیدی عایدتان نخواهد شد. این ابزار صرفاً به شما کلمۀ کلیدی پیشنهاد می‌دهد.

سخن آخر

تا به این‌جا، با ابزارهایی برای انتخاب بهترین کلمات کلیدی آشنا شدید. با بهره‌گیری از این ابزارها و یافتن بهترین کلمات کلیدی، می‌توانید کاربران موردنظرتان را به سوی وب‌سایت‌تان هدایت کنید. کلمه کلیدی بخش لاینفک بهینه‎‌سازی موتور جستجو است. در واقع، اگر می‌خواهید بهینه‌سازی موتور جستجو را با موفقیت انجام دهید، باید کلمات کلیدی مرتبط را بشناسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا