عمومی

دارالترجمه فوری عربی

زمانی به دارالترجمه عربی مهاجرت می‌کنیم که کار بسیار مهم و واجبی داریم و حتی می‌خواهیم متن‌مان در سریع‌ترین زمان ممکن ترجمه شود. در چنین مواقعی، باید به دنبال دارالترجمه‌ای بگردیم که خدمات ترجمه فوری عربی را با کیفیت عالی ارائه دهد. دارالترجمه فوری عربی ساترا از آن دارالترجمه‌هایی است که خدمات ترجمه رسمی عربی را در اسرع وقت و با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. اما چرا باید در انتخاب دارالترجمه فوری عربی دقت کنیم؟ دارالترجمه عربی ساترا چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟ نحوه ارائه خدمات در دالترجمه عربی ساترا به چه صورت است؟

در این مطلب، هر آنچه باید در مورد دارالترجمه عربی ساترا بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

چه مدارکی در دارالترجمه فوری عربی ترجمه می‌شود؟

در دارالترجمه عربی، فقط و فقط اسناد و مدارک ترجمه می‌شوند. در واقع، در این موسسه، فقط اسناد و مدارکی ترجمه می‌شوند که ارزش قانونی دارند. برای مثال، شناسنامه، کارت ملی، اجاره نامه، سند خودرو، مدارک تحصیلی، سابقه بیمه، سند ملک و مواردی از این دست در دارالترجمه عربی ترجمه می‌شود.

اما چرا فقط مدارک و اسناد قانونی ترجمه می‌شوند؟ دلیل این محدودیت چیست؟ مترجم دارالترجمه مورد تأیید قوه قضاییه ایران است. در واقع، قوه قضاییه ایران، طی آزمونی دو مرحله‌ای، مهارت و دانش مترجم را می‌سنجد و تشخیص می‌دهد که آیا مترجم صلاحیت ترجمه را دارد یا خیر.

مترجم رسمی عربی، در ابتدا، اسناد و مدارک اصلی را مشاهده می‌کند، معتبر بودن‌شان را تشخیص می‌دهد، سپس شروع به ترجمه می‌کند. بنابراین وظیفه مترجم رسمی صرفاً ترجمه نیست، بلکه باید صحت و اصل بودن اسناد و مدارک را نیز تأیید کند. در انتها، پس از اتمام ترجمه، مترجم رسمی عربی ترجمه را روی سربرگ مخصوص قوه قضاییه پرینت می‌کند و در نهایت، آن را مهر و امضا می‌کند.

بنابراین، در ترجمه رسمی، همه چیز نشانی از قوه قضاییه و قانون بودن دارد. در دارالترجمه عربی، مواردی مانند رزومه، مقاله، کتاب و انگیزه نامه ترجمه نمی‌شود، چرا که این موارد ارزش قانونی ندارند و مترجم رسمی نیز آن‌ها را مهر و امضا نمی‌کند.

چه زمانی به دارالترجمه عربی مراجعه کنیم؟

برای سفر یا مهاجرت به کشورهای عربی یا هر گونه تعامل با آن‌ها، لازم است به دارالترجمه عربی مراجعه کنید و اسناد و مدارک لازم را به زبان عربی ترجمه رسمی کنید. از کشورهای عربی، می‌توان به عربستان، عراق، سوریه، اردن، مصر، امارات متحده عربی، قطر و کویت اشاره کرد.

چرا باید در انتخاب دارالترجمه عربی دقت کنیم؟

و اما چرا باید در دارالترجمه عربی دقت کنیم؟ مگر همه مترجم‌های رسمی مورد تأیید قوه قضایی نیستند؟ همه مترجمان رسمی عربی مورد تأیید قوه قضاییه و دادگستری ایران هستند، اما نحوه ارائه خدمات و کیفیت ترجمه متفاوت است.

همانطور که گفتیم، زمانی به دارالترجمه عربی مراجعه می‌کنیم که برنامه مهمی را در پیش داریم. از این رو، باید ترجمه دقیق و صحیحی را به موقع تحویل بگیریم.

در دارالترجمه فوری عربی ساترا، ترجمه رسمی اسناد و مدارک را به موقع تحویل می‌گیرید، بدون معطلی. بنابراین می‌توانید ترجمه‌تان را دقیقاً در موعد مقرر به نهاد مورد نظرتان تحویل دهید. اگر ترجمه را به موقع تحویل نگیرید و نتوانید آن را به نهاد مورد نظرتان ارائه دهید، فرصت پیش روی‌تان برای همیشه از دست خواهد رفت.

به علاوه، دقت و ترجمه اصولی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. وقتی ترجمه را به سفارت، دادگستری، قوه قضاییه یا هر نهاد دیگری تحویل می‌دهید، باید ترجمه کاملاً دقیق باشد و طبق قوانین ترجمه شده باشد، در غیر اینصورت، برگشت خواهد خورد. برگشت خوردن ترجمه به معنای تلف شدن وقت و هزینه‌تان است.

در دارالترجمه فوری عربی ساترا، مترجم رسمی خبره اسناد و مدارک را کاملاً دقیق و طبق اصول و قواعد دادگستری و قوه قضاییه ترجمه می‌کند.

بنابراین، برای جلوگیری از اتلاف زمان و پول‌تان و همچنین، از دست رفتن فرصت‌تان، باید از همان ابتدا، به دارالترجمه‌ای خوب مراجعه کنید.

هزینه ترجمه در دارالترجمه فوری عربی

و اما هزینه ترجمه رسمی عربی چقدر است؟ هزینه ترجمه رسمی عربی دقیقاً طبق قیمت مصوب دادگستری محاسبه می‌شود. قوه قضاییه قیمت ترجمه رسمی را در قالب هزینه ترجمه انگلیسی و ترجمه غیرانگلیسی مشخص می‌کند. در دارالترجمه فوری ساترا نیز هزینه ترجمه دقیقاً طبق نرخ مصوب قوه قضاییه محاسبه می‌شود.

نحوه ارائه خدمات در دارالترجمه فوری عربی ساترا

اگر می‌خواهید ترجمه‌تان را به دارالترجمه ساترا بسپارید، باید از مراحل ثبت سفارش و ترجمه رسمی در ساترا مطلع باشید:

  • ثبت سفارش ترجمه رسمی در دارالترجمه ساترا
  • ارسال مدارک از طریق پست یا پیک رایگان
  • شروع روند ترجمه
  • اطلاع‌رسانی در مورد مراحل انجام ترجمه
  • تحویل فیزیک ترجمه و اصل مدارک از طریق پست یا پیک رایگان

سخن آخر

تا به اینجا، با مفهوم دارالترجمه فوری عربی و مراحل انجام ترجمه در آن آشنا شدید. برای انتخاب دارالترجمه عربی، باید بسیار جستجو و دقت کنید و در نهایت، دارالترجمه‌ای خوشنام را انتخاب کنید که در انتهای کار، ترجمه‌ای دقیق و اصولی را به موقع تحویل‌تان دهد. دارالترجمه فوری عربی ساترا از آن دارالترجمه‌هایی است که سال‌ها است خدمات ترجمه رسمی عربی را به بهترین شکل ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا