عمومی

استخدام مترجم عربی

اگر مسلط به زبان عربی و فنون ترجمه عربی هستید، در شبکه مترجمین ایران منتظرتان هستیم. اما شرایط استخدام مترجم عربی در ترنسنت چیست؟ مترجمان عربی تیم ترنسنت چه ترجمه‌هایی را انجام می‌دهند؟

در این مطلب، هر آنچه باید در مورد استخدام مترجم عربی در ترنسنت بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با شبکه مترجمین ایران همراه باشید!

مراحل همکاری مترجم عربی با ما در شبکه مترجمین ایران

اگر می‌خواهید مترجم عربی تیم ترنسنت باشید، پیش از هر چیزی باید بدانید ترنسنت کجاست! ترنسنت اولین و بزرگترین سایت ترجمه تخصصی آنلاین در ایران است. نزدیک به دو دهه است که با 45,000 مترجم فریلنسر، 300,000 کاربر و بهترین تیم ترجمه، کنترل کیفی و پشتیبانی مستقر خدمات ترجمه تخصصی را به کاربران سراسر ایران و جهان ارائه می‌دهد.

و اما می‌رسیم به مراحل استخدام مترجم عربی در ترنسنت!

ابتدا وارد صفحه زیر شوید و فرم استخدام را پر کنید:

https://transnet.ir/استخدام-مترجم

استخدام مترجم

در این بخش، اطلاعات‌تان را وارد کنید و مراحل را تا پایان بروید. پس از پر کردن فرم و وارد کردن اطلاعات، نوبت به آزمون می‌رسد.

در جدول آزمون‌ها، آزمون مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس در آزمون استخدام مترجم عربی شرکت کنید. تیم کنترل کیفی آزمون‌تان را بررسی می‌کند. اگر ترجمه‌تان کیفیت کافی را داشته باشد، حساب کاربری‌تان فعال می‌شود و پس از آن، می‌توانید مترجم تیم ترجمه عربی ترنسنت باشید.

سفارشات ترجمه عربی

و اما سفارش‌های ترجمه عربی در کدام حیطه‌ها است؟ اصلاً بازار ترجمه عربی خوب است یا نه؟ برای مثال، می‌توانید در حوزه ترجمه متن، ترجمه بروشور و کاتالوگ، ترجمه سایت و ترجمه کتاب فعالیت کنید. همچنین، با توجه به مهارت‌ها و توانایی‌های‌تان، می‌توانید مترجم همزمان عربی ترنسنت باشید.

مزایای همکاری با تیم ترجمه عربی شبکه مترجمین ایران چیست؟

همکاری با شبکه مترجمین ایران، پیش‌رو در حوزه ترجمه، مزایای متعددی را برای‌ هر مترجم خواهد داشت.

در ادامه، از مزایای همکاری با تیم ترجمه عربی ترنسنت برای‌تان خواهیم گفت:

تیم کنترل کیفی

یکی از بزرگ‌ترین مزایایی همکاری با شبکه مترجمین ایران حضور تیم کنترل کیفی فوق العاده قوی و حرفه‌ای است. اما وظیفه تیم کنترل کیفی چیست؟ بعد از انجام هر پروژه، اعضای تیم کنترل کیفی نظرشان را در مورد جزئیات ترجمه‌تان بیان می‌کنند. در واقع، نقاط ضعف و نقاط قوت کارتان را به شما می‌گویند و نکات جدیدی را یادتان می‌دهند.

حجم بالای سفارش‌ها

نکته بعدی که همکاری با شبکه مترجمین ایران را جذاب می کند تعداد بالای پروژه‌ها است. مترجمان عربی ترنسنت همیشه پروژه دارند. تنوع سفارش‌ها در شبکه مترجمین بسیار زیاد است. بدین ترتیب، دست‌تان در انتخاب سفارش باز است و همیشه کار برای انجام دادن دارید.

دورکاری

برای انجام ترجمه عربی، اصلاً نیازی به حضور در دفتر نیست. در واقع، می‌توانید سفارش مورد نظرتان را به صورت آنلاین انتخاب کنید و هر زمان که خواستید آن را انجام دهید و به صورت آنلاین، ارسال کنید. در نتیجه، اصلاً نیازی نیست از خانه خارج شوید.

واریزی شفاف و به موقع

در شبکه مترجمین ایران، هنگام انتخاب پروژه، دستمزد را نیز مشاهده خواهید کرد. بنابراین، پیش از شروع ترجمه، می‌دانید قرار است چه دستمزدی را دریافت کنید. به علاوه، بخش مالی‌تان نیز کاملاً مشخص است و هر کاری که انجام دهید وارد بخش مالی می‌شود. هر ماه، در تاریخ مشخص، دستمزدتان به حساب مورد نظرتان واریز می‌شود.

سخن آخر

اگر در حوزه ترجمه عربی تجربه دارید و فکر می‌کنید می‌توانید ترجمه‌ای دقیق و باکیفیت را ارائه دهید، در آزمون استخدام مترجم عربی ترنسنت ثبت نام کنید و هر چه زودتر شروع به کسب درآمد کنید. در سراسر دوره همکاری با شبکه مترجمین ایران، از آموزه‌های تیم کنترل کیفی بهره‌مند می‌شوید، همیشه پروژه برای انجام دادن دارید، بدون نیاز به حضور در دفتر کار می‌کنید و در نهایت، واریزی شفاف و به موقع دارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا