عمومی

ترجمه انگیزه نامه (SOP)

شما یگانه کسی نیستید که برای یک استاد یا کارفرما انگیزه‌نامه می‌فرستید. بی‌شک، شخص مورد نظر تان بیش از هزار انگیزه نامه یا SOP را می‌خواند و بالطبع، بهترینش را انتخاب می‌کند. در نتیجه، انگیزه‌نامه‌تان باید آنقد خوب باشد که در نظر خواننده بدرخشد و در ذهنش بماند. اما انگیزه‌نامه‌تان هر چقدر درخشان و فوق‌العاده باشد، اگر به‌خوبی ترجمه نشود، اثرگذاری لازم را نخواهد داشت و در نهایت، زحمات‌تان برای اپلای هدر خواهد رفت. در نتیجه، ترجمه SOP را باید به مترجمی ماهر و کاربلد بسپارید تا کیفیت و قوت انگیزه‌نامه‌تان حفظ شود. فرقی نمی‌کند بخواهید انگیزه‌نامه‌تان به چه زبانی و برای ارائه به کدام کشور ترجمه شود، شبکه مترجمین ایران ترجمه انگیزه نامه‌تان را به مترجمان متبحری می‌سپارد که ساختار انگیزه‌نامه و اصول ترجمه انگیزه نامه را می‌شناسند و در نهایت، ترجمه‌‌ای مطلوب را تحویل‌تان خواهند داد. ترجمه انگیزه نامه تحصیلی و کاری‌ تان را، با خیال راحت، به ما بسپارید.

در این مطلب، هر آنچه باید در مورد ترجمه انگیزه نامه در شبکه مترجمین ایران بدانید برای‌تان خواهیم گفت.

همان‌طور که می دانید ترجمه ماشینی، مثل ترجمه گوگل ترنسلیت، همواره ایرادهایی دارد. به عبارت ساده، هیچ ترجمه‌ای جای ترجمه انسانی را نمی‌گیرد. اگر می‌خواهید ترجمه‌تان را مترجمی کاربلد و حرفه‌ای انجام دهد، می‌توانید به شبکه مترجمین ایران، بزرگ‌ترین سایت تخصصی ترجمه در ایران، اطمینان کنید. همواره، برندهای معتبری مانند سامسونگ، مزدا و هواوی به ما اعتماد کرده‌اند و ترجمه‌شان را به مترجمین مجرب ما سپرده‌اند. ما بیش از 45,000 مترجم داریم که هر کدام در رشته‌‌های تخصصی مشخصی تبحر دارند. برای مثال، محتوای تخصصی حوزۀ صنایع را به مترجمی می‌سپاریم که در این رشته تحصیل کرده است یا این‌که مسلط به متون این حوزه است. برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله، ترجمه متن، ترجمه کتاب، ترجمه سایت، ترجمه کاتالوگ و بروشور و حتی ترجمه همزمان، کافی است وارد سایت شبکه مترجمین ایران شوید و سفارش‌تان را ثبت کنید. ثبت نام و آپلود فایل در سایت شبکه مترجمین ایران

 

چرا ترجمه انگیزه نامه مهم است؟

نگارش انگیزه نامه یا SOP از مهم‌ترین قدم‌هایی است که باید در مسیر پذیرش گرفتن از دانشگاه‌های خارجی بردارید. در واقع، انگیزه‌نامه همان چیزی است که شما را از دیگر درخواست‌کنندگان متمایز می‌کند. در نیتجه، اگر بتوانید طی نگارش انگیزه‌نامه‌تان، سوابق، اهداف و توانمندی‌های‌تان را، به بهترین شکل، شرح دهید، می‌توانید این تمایز را پررنگ‌تر کنید.

ترجمه انگیزه نامه نیز به اندازه نوشتن متن انگیزه نامه اهمیت دارد. نگارنده انگیزه‌نامه باید اصول نوشتن SOP را بشناسد، مترجم نیز، باید اصول ترجمه انگیزه نامه را بداند تا بتواند ترجمه خوبی از انگیزه‌ نامه قوی تان ارائه دهد و از اثرگذاری آن نکاهد. به عبارت ساده، برای انجام ترجمه انگیزه نامه، مهارت و دانش زبانی کافی نیست. مترجم انگیزه‌نامه باید اصول و قواعد ترجمه انگیزه نامه را بشناسد و بتواند ترجمه‌ای اصولی با زبانی شفاف و عاری از هر گونه اشتباه گرامری ارائه دهد.

ترجمه SOP در شبکه مترجمین ایران

در شبکه مترجمین ایران، مترجمانی ترجمه انگیزه نامه‌تان را انجام می‌دهند که با ساختار انگیزه‌نامه و اصول ترجمه انگیزه نامه کاملاً آشنا هستند و اجازه نمی‌دهند ذره‌ای از کیفیت و اثرگذاری انگیزه نامه‌تان کم شود. اگر می‌خواهید ترجمه‌ مطلوبی از انگیزه نامه‌ فارسی تان دریافت کنید و همه زحماتی که برای اخذ پذیرش کشیده‌اید به دلیل ترجمه نامطلئب هدر نرود، ترجمه انگیزه نامه‎‌تان را، با خیالی آسوده، به ما بسپارید. انگیزه نامه فرصتی برای درخشش است، با ارائۀ ترجمه‌ای بی‌کیفیت، فرصت این درخشیدن را از خودتان نگیرید.

فرقی نمی‌کند می‌خواهید انگیزه نامه تحصیلی تان را به زبان دیگری ترجمه کنید یا به دنبال ترجمه انگیزه نامه  کاری تان هستید، در هر صورت می‌‌توانید ترجمه انگیزه نامه تان را به مترجمین ماهر و کارآشنای ما بسپارید.

ترجمه انگیزه نامه به زبان انگلیسی

ترجمه انگیزه نامه به انگلیسی یکی از خدمات شبکه مترجمین ایران در حوزه ترجمه انگیزه نامه است. اگر به ترجمه انگلیسی انگیزه نامه برای اپلای نیاز دارید و می‌خواهید ترجمه‌ای دقیق و اصولی دریافت کنید، می‌توانید ترجمه انگیزه نامه‌تان را به مترجمان ما بسپارید.

مترجمان ما به خوبی می‌دانند که اگر بخواهید انگیزه‌نامه‌تان را برای آمریکا، کانادا، اروپا، استرالیا یا هر کجای دیگر بفرستید، باید کدام نکات را رعایت کنید. در نتیجه، فرقی نمی‌کند هدف‌تان ارسال هدف‌ نامه تحصیلی به کانادا باشد یا اروپا و آمریکا، در هر صورت، می‌توانید ترجمه انگلیسی انگیزه نامه‌تان را از ما بخواهید.

ترجمه SOP به زبان های دیگر

سرویس ترجمه انگیزه نامه شبکه مترجمین ایران فقط محدود به زبان انگلیسی نیست، بلکه ترجمه انگیزه نامه را به زبان‌های دیگر نیز انجام می‌دهیم. بنابراین، فرقی نمی‌کند انگیزه نامه برای ایتالیا باشد یا اسپانیا، انگیزه نامه تحصیلی فرانسه باشد یا SOP تحصیلی برای آلمان، در هر صورت، می‎‌توانید انگیزه نامه فارسی‌ تان را به ما بدهید و انگیزه نامه‌ای با کیفیت به زبان دلخواه‌تان تحویل بگیرید.

مترجمان غیرانگلیسی ما، مانند مترجمان انگلیسی‌مان، ساختار اصولی انگیزه نامه یا SOP را به خوبی می‌شناسند و فوت و فن ترجمه انگیزه نامه را نیز به خوبی می‌دانند، در نتیجه، می‌توانند ترجمه‌ای مطلوب و اصولی را تحویل‌‎تان دهند. بنابراین، فرقی نمی‌کند می‌خواهید  sop یا انگیزه نامه تان به کدام زبان باشید، در هر صورت، کافی است انگیزه نامه فارسی تان را به ما بدهید و ترجمه‌ای باکیفیت را دریافت کند.

کاربرد ترجمه انگیزه نامه

اما ترجمه انگیزه نامه چه کاربردی دارد؟ برای ارائه درخواست پذیرش، بورسیه و شغل، به ترجمه انگیزه نامه نیاز خواهید داشت. در هر صورت، فرقی نمی‌کند انگیزه‌نامه تان کاری باشد یا تحصیلی، در هر صورت، باید قوی و باکیفیت باشد و ترجمۀ آن نیز باید مطلوب و اصولی باشد.

فرقی نمی‌‍کند هدف‌تان از ترجمه انگیزه نامه چیست، در هر صورت، می‌توانید ترجمه مطلوب و اصولی انگیزه‌نامه‌تان را از ما بخواهید.

انواع خدمات ترجمه انگیزه نامه در شبکه مترجمین ایران

در شبکه مترجمین ایران، ترجمه فارسی به انگلیسی انگیزه نامه را در سطوح طلایی و نقره‌ای انجام می‌دهیم. انگیزه‌نامه اهمیت بالایی در روند اپلای و اخذ پذیرش دارد، از این رو، بهتر است ترجمه آن به بهترین شکل انجام بگیرد. اگر می‌خواهید انگیزه‌نامۀ اصولی و مطلوبی را برای دانشگاه یا شخص مورد نظرتان بفرستید، سطح طلایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ترجمه انگیزه نامه تان را به آن دسته از مترجمان طلایی‌مان می‌سپاریم که علاوه بر آن‌که زبان‌های مبدأ و مقصد را می‌شناسند و مهارت‌های ترجمه را دارند، فوت و فن‌های ترجمه انگیزه نامه را نیز به خوبی می‌شناسند و می‌توانند انگیزه‌نامه‌ای مطلوب را تحویل‌تان دهند.

برای ترجمه انگیزه نامه به زبان‌های دیگر، گزینۀ طلایی پیش روی‌تان قرار دارد. بنابراین، برای ترجمه SOP به زبان آلمانی، چینی، عربی، ایتالیایی و دیگر زبان‌های غیرانگلیسی، می‌توانید گزینه طلایی را انتخاب کنید و ترجمه SOPتان را به مترجمان ماهر ما بسپارید.

هزینه ترجمه SOP

همان‌طور که گفتیم، ترجمه انگیزه نامه اصول و ظرافت‌های مختص به خودش را دارد، از این رو، قیمت ترجمه انگیزه نامه، به دلیل همین ریزه‌کاری‌ها، در مقایسه با قیمت ترجمه‌های عمومی، گران‌تر است. در واقع، ترجمه انگیزه نامه از ترجمه‌های ضریب‌دار است و قیمت آن 25 درصد گران‌تر است.

ترجمه فوری انگیزه نامه

اگر مهلت‌تان برای ارسال انگیزه نامه برای اپلای اندک است و می‌خواهید هر چه زودتر کارتان راه بیفتد و فرصت را از دست ندهید، می‌توانید به سراغ گزینۀ ترجمه فوری بروید و با پرداخت هزینه بیشتر، ترجمه انگیزه‌ نامه یا SOPتان را در حداقل زمان ممکن، دریافت کنید، بدون این‌که ذره‌ای خدشه به کیفیت ترجمه وارد شود.

در کنار ترجمه فوری، گزینه نیمه‌فوری را نیز برای‌تان در نظر گرفته‌ایم. موعد تحویل ترجمه نیمه‌فوری، در مقایسه با حالت عادی، زودتر است، اما به سرعت ترجمه فوری نیست! ترجمه نیمه‌فوری، در مقایسه با ترجمه فوری، ارزان‌تر است.

روش ثبت سفارش ترجمه انگیزه نامه در شبکه مترجمین ایران

برای ثبت سفارش ترجمه انگیزه نامه، ابتدا، باید حساب کاربری مختص به خودتان را در وب‌سایت شبکه مترجمین ایران بسازید، سپس متن انگیزه نامه کاری یا تحصیلی‌تان را در آن بارگذاری کنید. پس از آپلود فایل، انتخاب زمان تحویل و پرداخت هزینه ترجمه، مترجم کار ترجمه را آغاز می‌کند و متن ترجمه‌شده را در موعد مقرر تحویل‌تان می‌دهد.

چرا شبکه مترجمین ایران؟

با اطمینان، به شما می‌گوییم شبکه مترجمین را برای ترجمه انگیزه‌نامه‌تان، به هر زبانی، انتخاب کنید. اما چه دلیلی در پس این اطمینان و ادعا وجود دارد؟ در ادامه، برای‌تان خواهیم گفت چرا می‎‌‌توانید به شبکه مترجمین ایران اعتماد کنید و ترجمه انگیزه نامه‌تان را به آن بسپارید:

  • مترجمان‌مان را طی آزمون ورودی دشواری انتخاب می‌کنیم. به علاوه، و در سراسر زمان همکاری‌شان با مجموعه‌، کارشناسان مجرب‌مان کارشان را همواره می‌سنجند و ارزیابی می‌کنند.
  • شبکه مترجمین ایران یگانه دارنده استاندارد ISO 17100 در ایران است و خدمات ترجمه را مطابق با استانداردهای جهانی ترجمه ارائه می‌دهد.
  • از اهمیت زمان برای کسانی که قصد اخذ پذیرش دارند اگاهیم، از این رو، نمی‌گذاریم با بدقولی یا ارائه ترجمه بی‌کیفیت، زمان‌تان هدر برود. ترجمه تخصصی را سر موعد مقرر تحویل‌تان می‌دهیم. همچنین، ترجمه‌ انگیزه‌‌نامه‌تان آنقدر مطلوب و باکیفیت خواهد بود که امکان ندارد به فکر سپردن آن به مترجم دیگری بیفتید.
  • امکان برقراری ارتباط با مترجم کارتان را برای‌تان فراهم می‌کنیم. طی روند انجام ترجمه، می‌توانید با مترجم کارتان در ارتباط باشید و درخواست‌ها وسوالات‌تان را با وی در میان بگذارید.

سوالات متداول

آیا سفارش نوشتن sop هم قبول می‌کنید؟

خیر، ما موسسه نوشتن انگیزه نامه نیستیم و فقط سرویس ترجمه انگیزه نامه را به زبان‌های مختلف ارائه می‌دهیم.

ترجمه انگیزه نامه به چه زبان‌هایی انجام می‌شود؟

ترجمه انگیزه‌ نامه را به زبان‌های انگلیسی و غیرانگلیسی ارائه می‌دهیم.

بهتر است کدام سطح را برای سفارش ترجمه انگیزه نامه انتخاب کنید؟

از آن‌جا که انگیزه‌نامه از اهمیت بالایی برخوردار است، پیشنهاد می‌کنیم سطح طلایی را برای ترجمه انگیزه‌نامه‌تان انتخاب کنید.

در حالت‌های فوری و نیمه‌فوری مترجم چند کلمه در روز ترجمه می‌کند؟

در حالت فوری، مترجم 2000 کلمه در روز ترجمه می‌کند و در حالت نیمه‌فوری 1500 کلمه ترجمه می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا