عمومی

آموزش استفاده از دوربین ترجمه گوگل | عکس بگیر ترجمه کن

 

برنامه گوگل ترنسلیت، ابزاری است که برای ترجمه فوری و مفهومی امکانات فراوانی دارد. این برنامه به تازگی ویژگی جدیدی به نسخه های اندروید و آیفون (ios) خود افزوده است: شما می‌توانید با استفاده از دوربین موبایل خود از متن‌هایی با زبان‌های مختلف عکس بگیرید و با استفاده از قابلیت ترجمه از روی عکس، در کمترین زمان و بدون نیاز به تایپ، آن‌ها را ترجمه کنید.

کار با برنامه بسیار ساده است. شما برای استفاده از آن فقط نیاز به یک موبایل با سیستم عامل اندروید یا ios دارید. البته موبایل شما باید کیفیت دوربین مناسبی داشته و به اینترنت نیز متصل باشد. اگر شما هم برای کار کردن با این ابزار کاربردی هیجان دارید، در ادامه همراه ما باشید تا به توضیح بخش به بخش استفاده از دوربین ترجمه گوگل بپردازیم و نحوه استفاده از برنامه ترجمه با دوربین گوگل ترنسلیت را برای شما توضیح دهیم. شایان ذکر است ترجمه گوگل کاملترین و بهترین ترجمه ماشینی حال حاضر در دنیا است.

همان‌طور که می دانید ترجمه ماشینی، مثل ترجمه گوگل ترنسلیت، همواره ایرادهایی دارد. به عبارت ساده، هیچ ترجمه‌ای جای ترجمه انسانی را نمی‌گیرد. اگر می‌خواهید ترجمه‌تان را مترجمی کاربلد و حرفه‌ای انجام دهد، می‌توانید به شبکه مترجمین ایران، بزرگ‌ترین سایت تخصصی ترجمه در ایران، اطمینان کنید. همواره، برندهای معتبری مانند سامسونگ، مزدا و هواوی به ما اعتماد کرده‌اند و ترجمه‌شان را به مترجمین مجرب ما سپرده‌اند. ما بیش از 45,000 مترجم داریم که هر کدام در رشته‌‌های تخصصی مشخصی تبحر دارند. برای مثال، محتوای تخصصی حوزۀ صنایع را به مترجمی می‌سپاریم که در این رشته تحصیل کرده است یا این‌که مسلط به متون این حوزه است. برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله، ترجمه متن، ترجمه کتاب، ترجمه سایت، ترجمه کاتالوگ و بروشور و حتی ترجمه همزمان، کافی است وارد سایت شبکه مترجمین ایران شوید و سفارش‌تان را ثبت کنید. ثبت نام و آپلود فایل در سایت شبکه مترجمین ایران

 

دوربین گوگل ایران را تحریم کرده برای استفاده از این برنامه باید از ابزار های گذر از تحریم استفاده کنید.

چگونه از دوربین ترجمه گوگل استفاده کنیم؟

به دلیل بیشتر بودن گوشی های اندرویدی و همچنین تشابه رابط کاربری برنامه گوگل ترنسلیت در هر دو نسخه سیستم عامل از گوشی اندرویدی برای نشان دادن مثال ها استفاده خواهیم کرد.

اولین مرحله برای استفاده از دوربین ترجمه گوگل نصب برنامه گوگل ترنسلیت (Google Translate) است. شما می توانید این برنامه را از گوگل پلی (Google Play) و یا دیگر وب سایت های ارائه دهنده برنامه های اندرویدی دانلود کنید.

  • توجه داشته باشید با دانلود از گوگل پلی جدید ترین نسخه برنامه را دریافت خواهید کرد که امکانات کامل تری خواهد داشت.

پس از دانلود و نصب برنامه گوگل ترنسلیت با برنامه ای به این شکل مواجه می شوید:

برنامه گوگل ترنسلیت در نگاه اول
برنامه گوگل ترنسلیت در نگاه اول

رابط کاربری برنامه بسیار ساده است و همانطور که مشاهده می کنید برنامه دارای یک زبان ورودی در سمت چپ و یک زبان خروجی در سمت راست است. گزینه های نحوه ترجمه هم به ترتیب دوربین، دست نوشته، مکالمه و صدا هستند.

برای اینکه بتوانید دوربین ترجمه گوگل برای زبان فارسی را فعال کنید باید روی زبان سمت راست کلیک کرده و سپس زبان فارسی (Persian) را از لیست پیدا کرده و دانلود کنید.

پس از دانلود زبان مطابق عکس در مقابل زبان فارسی تیک دانلود شده نشان داده می شود و می توانید آن را به عنوان زبان خروجی انتخاب کنید.

انتخاب زبان فارسی به عنوان زبان خروجی در اپلیکیشن گوگل
انتخاب زبان فارسی به عنوان زبان خروجی

پس از دانلود زبان فارسی برنامه گوگل ترنسلیت شما آماده است تا دوربین ترجمه گوگل را در اختیار شما قرار دهد. شما با استفاده از آیکون دوربین که در صفحه اصلی قرار دارد همانند تصویر زیر وارد فضای دوربین شوید.

باز کردن دوربین ترجمه گوگل
باز کردن دوربین ترجمه گوگل

در این قسمت باید دوربین را به سمت متن مورد نظر برای ترجمه بگیرید تا بتواند نوشته ها را تشخیص دهد.

در صورتی که متنی برای ترجمه وجود نداشته باشد با پیام زیر مواجه خواهید شد:

وقتی دوربین متنی برای ترجمه تشخیص ندهد و پیدا نکند
وقتی متنی برای ترجمه تشخیص داده نشود

پس از اینکه دوربین توانست متن شما را تشخیص بدهد با زدن کلید عکس گرفتن برنامه شروع به اسکن خواهد کرد تا تمامی نوشته های داخل تصویر را بخواند. در زیر حالت اسکن را مشاهده می کنید:

اسکن متن توسط دوربین ترجمه
اسکن متن توسط دوربین ترجمه

پس از اینکه اسکن متن کامل شد برنامه تمامی متونی که پیدا کرده است را مطابق تصویر زیر به شما نشان می دهد:دوربین ترجمه به صورت خودکار متن را از روی عکس جدا می‌کند

در تصویر بالا مشخص است که برنامه توانسته به شکل کامل تمامی کلمات داخل متن را تشخیص دهد. نکته جالب برنامه گوگل ترنسلیت (عکس بگیر ترجمه کن) در این است که شما در این مرحله دو راه برای ترجمه دارید. هم می توانید با کشیدن دست خود بر روی قسمتی که مایل به ترجمه هستید فقط ترجمه آن قسمت را دریافت کنید که نمونه آن را در شکل زیر مشاهده می کنید:

مشخص کردن قسمتی از متن برای ترجمه با دوربین
مشخص کردن قسمتی از متن برای ترجمه

در صورت نیاز به کل ترجمه متن نیز شما می توانید با لمس کلید SELECT ALL که در پایین صفحه مشخص است تمامی متن را انتخاب کنید:

تبدیل کل عکس به متن و شروع ترجمه آن
انتخاب تمام متن برای ترجمه

در این شرایط تمامی متن برای شما انتخاب شده و ترجمه آن برای شما به نمایش گذاشته شده است ولی برای دریافت متن کامل انگلیسی و همچنین ترجمه آن می توانید بر روی فلش کنار ترجمه فارسی کلیک کرده تا وارد قسمت ترجمه متنی کامل شوید. در شکل زیر نحوه نمایش متن انگلیسی و ترجمه فارسی آن نشان داده شده است:

آوردن متن به محیط ترجمه
آوردن متن به محیط ترجمه
ترجمه متن اسکن شده از انگلیسی به فارسی با اپلیکیشن دوربین ترجمه گوگل
ترجمه متن اسکن شده به فارسی

همانطور که می بینید به ساده ترین شکل موجود می توانید از قابلیت دوربین ترجمه گوگل – عکس بگیر ترجمه کن – از طریق برنامه گوگل ترنسلیت استفاده کنید. البته ناگفته نماند کیفیت ترجمه انجام شده زیاد بالا نیست ولی می توانید در مواقع اضطراری که فرصت کمی برای تایپ و ترجمه دارید از این قابلیت استفاده کنید. البته ما پیشنهاد می‌کنیم که سفارش ترجمه تخصصی خود را به راحتی در سایت شبکه مترجمین ایران ثبت کنید تا متن هایی که لازم دارید در کوتاه ترین زمان توسط مترجمان حرفه ای ترجمه و به شما تحویل داده شود.

نکات تکمیلی در آموزش کار با دوربین ترجمه

  • توجه داشته باشید که در تمامی مراحل باید گوشی شما به اینترنت متصل باشد. تمامی تصاویر ثبت شده نیز برای جستجوی متن به سرور های گوگل ارسال می شود بنابراین علاوه بر داشتن سرعت اینترنت بالا امنیت اطلاعات شما نیز تضمین نخواهد شد زیرا عکس ها در سرور گوگل نگهداری می شوند.
  • ما آموزش استفاده از دوربین برای ترجمه متن از روی عکس را برای گوشی اندروید آموزش دادیم. آموزش ترجمه عکس از روی متن برای آیفون و گوشی های ios هم مشابه اندروید است.
  • اگر نیاز دارید مقاله یا کتاب شما به صورت کامل ترجمه شود تکنیک عکس گرفتن از مقاله و کتاب مناسب نیست و بهتر است فایل آن‌ها را داشته باشید و برای ترجمه مقاله و ترجمه کتاب به صورت تخصصی آن را برای سایت ما ارسال کنید تا به صورت حرفه‌ای ترجمه شود. همچنین سرویس ترجمه طلایی ما شامل بازخوانی رایگان مقاله‌ها و کتاب‌های فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی است.

آیا ترجمه متن با دوربین گوگل برای عکس‌های قدیمی امکان پذیر است؟

در صورتی که بخواهید از حالت آفلاین یعنی عکس های موجود در گالری خود در برنامه گوگل ترنسلیت استفاده کنید نیز کار سختی پیش رو نخواهید داشت. پس از باز کردن برنامه و کلیک روی آیکون دوربین فقط کافیست آیکون گالری که در گوشه چپ پایین تصویر مشخص شده است کلیک کرده و سپس با تصویر زیر رو به رو می شوید.

ترجمه متن از روی عکس‌های موجود در گالری
ترجمه متن از روی عکس‌های موجود در گالری

در این قسمت فقط کافیست تصویر مورد نظر خود را از دسته بندی گالری پیدا کرده و مراحل قبلی که در بالا اشاره شده بود را برای ترجمه تصویر انجام دهید.

ترجمه فارسی به انگلیسی به وسیله دوربین ترجمه گوگل

به دلیل جدید بودن سرویس دوربین ترجمه گوگل در برنامه گوگل ترنسلیت، این برنامه هنوز نمی تواند از ترجمه فارسی به زبان های دیگر مانند ترجمه فارسی به انگلیسی پشتیبانی کند. اگر زبان ترجمه برنامه را روی فارسی قرار دهید طبق تصویر زیر آیکون دوربین که مربوط به ترجمه تصویری است غیر فعال می شود.

فعلا زبان فارسی در دوربین ترجمه غیر فعال است
فعلا زبان فارسی غیر فعال است

با توجه به شواهد موجود در سیستم کاری گوگل و وجود اسکن کلمات فارسی در سرویس درایو (Google Drive) امکان وارد شدن زبان فارسی به لیست زبان های پشتیبانی شده برای ترجمه و پیدا کردن لغات بسیار زیاد است.

مزایای استفاده از دوربین ترجمه گوگل

قطعا محصول ساخته شده توسط کمپانی بزرگی همچون گوگل ویژگی های بسیار زیادی دارد. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی های برنامه گوگل ترنسلیت و همچنین قابلیت های ویژه قسمت دوربین ترجمه گوگل آن خواهیم پرداخت.

  • این برنامه می تواند از زبان انگلیسی به زبان های بسیار زیادی ترجمه نماید. بهترین ویژگی آن برای ایرانی ها پشتیبانی کامل از زبان فارسی است.
  • در صورت دانلود کامل زبان فارسی می توانید از سیستم آفلاین و بدون اینترنت برنامه نیز استفاده کنید ولی به هر حال برای دقیق تر شدن ترجمه و تشخیص متن بهتر لازم است در هنگام استفاده از برنامه گوگل ترنسلیت به اینترنت متصل باشید.
  • یکی از نکات مثبت دوربین ترجمه گوگل امکان انتخاب متن مورد نظر است. ممکن است شما تصویری را در دوربین ثبت کنید ولی نیازی به ترجمه تمام متن نداشته باشید. در این صورت می توانید فقط قسمت مورد نیاز خود را در برنامه مشخص کنید و برنامه همان قسمت را برای شما ترجمه می کند.
  • امکان ترجمه از تصاویر قدیمی موجود در گوشی موجب می شود شما بتوانید تمامی متن های قدیمی خود را نیز ترجمه کنید و یا در صورتی که باید چندین صفحه پشت هم را ترجمه کنید می توانید نخست از آن ها عکس گرفته و سپس به ترجمه هر کدام از صفحات بپردازید.
  • یکی از قابلیت های جالب برنامه گوگل ترنسلیت ذخیره کردن ترجمه های گذشته است. این برنامه می تواند تمامی متن های انگلیسی و ترجمه های آن ها را در حافظه خود نگهداری کند تا شما در زمان نیاز دوباره از آن ها استفاده کنید.
  • افرادی که گوشی اندروید یا iOS دارند می توانند به راحتی از این اپلیکیشن برای ترجمه کاتالوگ و بروشور محصولات خارجی در فروشگاه‌ها استفاده کنند، چرا که در هنگام خرید، آسان‌ترین و سریع‌ترین روش برای ترجمه استفاده از ابزار گوگل ترنسلیت به حساب می‌آید.

معایب دوربین ترجمه گوگل

دوربین ترجمه گوگل که از کاربردی ترین ویژگی های برنامه گوگل ترنسلیت است به دلیل کامل نشدن بعضی قسمت های خود دارای معایبی است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. البته بیشتر این معایب به دلیل جدید بودن تکنولوژی و کامل نشدن آن ها هستند.

  • دوربین ترجمه گوگل از زبان های محدودی به عنوان زبان پایه استفاده می کند. در حالی که سیستم گوگل درایو توانایی اسکن کلمات زبان های بیشتری را دارد ولی این قابلیت همچنان به برنامه گوگل ترنسلیت اضافه نشده است و این یکی از ضعف های بزرگ این برنامه به حساب می آید.
  • دوربین ترجمه گوگل بیش از حد به ارسال تصاویر به سرور برای تشخیص متن متکی است. این اتفاق موجب استفاده بیشتر از اینترنت و نیاز به اینترنت پر سرعت تر می شود. از طرف دیگر نیاز به ارسال تمامی اطلاعات به سرور موجب کاهش احساس امنیت توسط کاربر می شود.
  • برنامه گوگل ترنسلیت همچنان در ترجمه ضعیف است و قدرت تشخیص کلمه ها با معانی مختلف بر اساس نوع متن را ندارد. با پیشرفت تکنولوژی یادگیری ماشینی کیفیت ترجمه های برنامه گوگل ترنسلیت افزایش یافته اما بر اساس مثال های بالا که از دوربین ترجمه گوگل مشاهده کردید، همچنان کیفیت ترجمه برای متون زیاد مناسب نیست و فقط جهت رفع مشکلات اضطراری کاربرد دارد.
  • برنامه قابلیت خواندن متن ترجمه شده را نیز دارد ولی چون همچنان زبان فارسی آن کامل نشده است این امکان به شکل کامل و قابل اتکا نیست.

نتیجه گیری

ما در این مقاله از طریق مثال‌های کاربردی ترجمه متن از طریق عکس گرفتن با دوربین ترجمه گوگل را به شما آموزش دادیم. البته گوگل ترنسلیت در نهایت ترجمه خوبی به شما تحویل نخواهد و حتما لازم است متن در نهایت ویرایش شود. همچنین فعلا نمی‌توان عکس‌های فارسی را با دوربین ترجمه کرد اما احتمالا در آینده این امکان به اپلیکیشن اضافه خواهد شد. شما چه نکاتی در حین کار با این اپلیکیشن کشف کردید؟ خوشحال می‌شویم آن‌ها را در بخش نظرات بیان کنید.

آيا مي‌توان تصاوير را ترجمه كرد؟

گوگل ترنسليت اين امكان را فراهم كرده تا بعد از دانلود نرم‌افزار از گزينه‌ي دوربين استفاده و تصوير مورد نظر را ترجمه كنيد.

آيا امكان ترجمه‌ی آفلاين در دوربين ترجمه‌ی گوگل وجود دارد؟

اگر زبان مد نظر را دانلود نماييد امكان ترجمه آفلاين هم هست اگرچه كيفيت مناسبي نسبت به ترجمه‌ی آنلاين ندارد.

آيا كيفيت ترجمه‌ی تصاوير قابل اطمينان است؟

ترجمه در حد رفع نياز است، اما چون دوربين گوگل ترنسليت برای هر كلمه معاني متفاوتی ارائه نمي‌دهد نمي‌توان خيلی به آن اطمينان كرد.

استفاده از دوربين گوگل ترنسليت هزينه‌ای دربردارد؟

استفاده از اين برنامه كاملاً رايگان است.

 

 

 

دوربین گوگل ایران را تحریم کرده برای استفاده از این برنامه باید از ابزار های گذر از تحریم استفاده کنید.

منبع
Translate images How to Use Google Translate on Your Mobile Device

نوشته های مشابه

‫60 دیدگاه ها

  1. در گوگل پلی میگه این نرم افزار برای ایران قابل دانلود نیست
    شما راهی پیشنهاد میدین لطفا؟

    1. تیم تولید محتوا ترنسنت گفت:

      سلام کاربر گرامی می‌توانید این برنامه از بازار یا گالاکسی استور سامسونگ دانلود کنید.

      1. من هرکاری میکنم اصلا ترجمه نمیکنه عکس ها رو جدیدا چرا این جوری شده اخه؟

        1. دقیقا برای منم همین اتفاق افتاده،عکسهارو اسکن وترجمه نمیکنه

      2. توی گلکسی استور که هر چی میزنم اصلا پیداش هم نمیکنه

  2. خیلی جالب بود. نمیدونستم اینطور امکانی داره. جالب کار میکنه.
    ممنون از پستتون.

    1. تیم تولید محتوا ترنسنت گفت:

      با سلام
      ممنون از مطالعه این آموزش امیدواریم مفید باشد

      1. ممنون
        بسیار مفید و کاربردی است

      2. بسیار مفید بود ممنون از شما

    2. تازگیا بد شده عکسش کار نمیکنه

  3. سلام گوشی من y8جدید گرفتم ولی تو مرور گر وب متاسفانه گوگل ترانسلیت میکروفون دوربین و… ندارم چکار کنم لطفا پاسخگو برام ایمیل کنید

    1. تیم تولید محتوا ترنسنت گفت:

      کاربر گرامی با سلام
      برای موبایل بهتر است از اپلیکیشن اندروید گوگل ترجمه استفاده کنید.
      همچنین، در حال حاضر این اپلیکیشن نمی تواند صوت فارسی را بخواند.
      با تشکر

      1. سلام من هرعکسی میگیرم میگه سرویس در دسترس نیست و ترجمه اتفاق نمیفته.میشه کمک کنید باید چیکار کنم؟

  4. سلام نمیتونم از google play دانلودش کنم.از کجا دانلود کنم؟لینکی دارید؟

    1. تیم تولید محتوا ترنسنت گفت:

      کاربر گرامی ‌این اپلیکیشن از طریق بازار نیز در دسترس هست.
      با تشکر

    2. باید یه سایتی است به نام اینتر فتو رو نصب کنی

  5. ممنون
    بسیار مفید و کاربردی است

  6. سلام. چرا بعد از عکس گرفتن میگه شیکه موجود نیست و ترجمه نمیکنه. زبان فارسی رو هم دانلود کردم

  7. سلام
    برنامه ترجمه ای هست که سرعت ترجمه با دوربین را افزایش و از نظر دقت در ترجمه از گوگل ترنسلیت بهتر باشه؟؟
    ممنون میشم جواب بدید

    1. سلام. گوگل لنز که اونم خیلی ارور میده. ولی از همه نرم افزارهای ترجمه برتره. اگه کار کنه فرقش رو با بقیه میبینی.

  8. سلام زبان رایط کاریریش تو اپل رو چطوری میتونم فارسی کنم

  9. خیلی ممنون از برنامه بسیارعالی که پیشنهاد دادید.واقعا عالیه

  10. خیلی عالی بود.
    ممنون از پستتون.

    1. سلام مال من آور میده چیکار کنم

      1. سلام خوبید میشه این بزنامه رو برای من نصب کنی بفرستد یکیتون

  11. خیلی عالی بود.
    واقعا ممنونم از پستتون

    1. سلام وقتتون بخیر من ترجمه تخصصی رو میخوام ممنون میشم کمکم کنید متنه من در مورد آهن آلات و دستگاه هاست و تخصصیه شما میتونین این ترجمه رو انجام بدین؟ اگه بخواین میتونم یه نمونشو براتون بفرستم شما در یک روز چند صفحه میتونین ترجمه کنین؟ ممنون میشم پاسخ بدین

      1. حامد بصیرت گفت:

        مخاطب گرامی
        در سایت ترنسنت ثبت نام کنید و فایل خود را ثبت کنید.
        کلیه اطلاعات در آنجا به شما داده می‌شود.

        https://transnet.ir/register.aspx

    2. سلام خيلي ممنون از پيشنهاد بسيار جالبتوت واقعا حرف نداره

  12. با سلام
    من نرم افزار رو دانلود کردم ولی اون قسمت که مربوط به اسکن هست اصلا داخل دوربین نرم افزار نیست
    میشه راهنمائیم کنید ممنون

    1. برای من هم اینجوریه اسکن نداره وانتخاب از گالری هم نداره

  13. علی اکبر گفت:

    بسیار عالی ، کامل و به درد بخور
    لذت بردم از این سایت خوب ؛ با مطالب عالی و طراحی بی‌نظیر .

  14. سلام خسته نباشید هر چقدر با دوربین میخوام ترجمه کنم مینویسه شبکه موجود نیست اینترنت هم روشن هست برای امتحان وی پی ان رو هم روشن کردم ممنون میشم راهنمایی کنید

  15. سلام. رو ویندوز نیس این امکان… نمیشه کاریش کرد؟؟

  16. پس چرا من نمیتونم زبان فارسی رو دان کنم
    هی میزنه faild

    1. چرا واسه من مینویسه در کشور شما قابل دسترسی نیس؟

  17. ممنونم خیلی خوب بود مچکرم

  18. سلام چرا می‌نویسه سرویس در دست رس نیست (E_813)

  19. سلام چرا وقتی دوربین رو روی عکس قرار میدم مینویسه شبکه ای موجود نیست لطفا راهنماییییی کنید.

  20. چرا مینویسه سبکه ای موجود نیستتتتتت؟؟؟؟؟

  21. سلام چرا این اواخر دچار مشکل شده اسکرین شات میدم روی همه ی گوشی ها اینجور شده یا اندروید های قدیمی دیگه قسمت دوربینش رو ساپورت نمیکنن خطای سرور میزنه

  22. سلام
    در کشور ما دسترسی برا نصب نداره

  23. سلام
    ببخشید من برنامه رو نصب کردم اما تو دوربین قسمت انتخاب عکس از گالری رو نداره میشه لطفاً راهنمایی کنید
    گوشی من هوآوی y9a هست

  24. از روش تو رفتم ولی وقتی عکس میگیرم گذینه ای مثل (ذخیره ، بعدی و ترجمه) و از این چیز ها نبود که بزنم ترجمه بشه

  25. سلام ممنون بابت مطلبتون من وقتی که میخوام ترجمه کنم و عکس میگیرم عکس هم واضح است و به اینترنت قوی هم وصلم باز مینویسه شما به اینترنت وصل نیستید باید چکار کنم

  26. منم همين مشكلو داشتم و اسكن نميكرد، اما درستش كردم ، بايد يكبار ديگه زبان فارسى رو دانلود كنين . روى persian بزنين و در كشويي كه باز ميشود زبان فارسى رو مجدداً دانلود كنيد مشكل برطرف ميشود .

  27. سلام وخسته نباشید خدمت شما بزرگوار قبلاً هر متن یا عکسی رو ترجمه میکرد ولی الان اصلا ترجمه نمیکنه حذف ونصبم کردم ولی درست نشد

  28. با سلام و تشکر از شما،در برنامه ترجمه گوگل ترجمه آفلاین کار نمیکند در کشوی تنظیمات صفحه وارد قسمت آفلاین میشوم و دو گزینه (زبانهای بارگیری شده) و (زبانهای موجود) امکان بارگیری زبان فارسی را نمیداد و حالا مدتی هست که اصلأ این دو گزینه باز نمیشود دستگاه من تبلت ایسوز اندروید4.4 است ،لطفاً برای ترجمه آفلاین راهنمای کنید برای تدریس خیلی مشکل نت دارم لطف کمک کنید. با تشکر و سپاس فراوان از شما

  29. مریم شریعتی گفت:

    سلام من از ژاپن پیام میدم و خاستم ببینم برای کلمات کره ای مراحل درجه ساده درب ندارید؟

  30. سلام
    تیم سازنده، چرا آپدیتش کردید؟!
    قبل آپدیت بی نظیر بود..قسمت دوربینش مهم بود که دیگه الان، بعد از آپدیت، از کار افتاده…
    فکر کنم دیگه باید حذفش کنم، چون دیگه کاربردی برام نداره

  31. برا من قبلا خیلی راحت عکس را اسکن می‌کرد یا عکس را وارد می‌کردم ترجمه می‌کرد ولی الان بعد از بروز سانی دیگه تصاویر را ترجمه نمی‌کنه حتی برنامه را پاک کردم و دوباره نصب کردم زبان ها را هم دانلود کردم ولی عکس و تصویر را ترجمه نمی‌کنه چکار باید کرد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا