عمومی

ترجمه فوری مدارک

ترجمه مدارک و اسناد از آن دست ترجمه‌هایی است که اگر به موقع به دست‌تان نرسد، دیگر به هیچ کاری نمی‌آید. گاهی ناگهان فرصتی در خارج از کشور برای‌تان پیش می‌آید یا این‌که ناگهان یادتان می‌افتد که باید مدرکی را در بازۀ زمانی کوتاه ترجمه کنید و به نهادی ارائه دهید، در چنین حالتی، فقط و فقط ترجمه فوری مدارک نجات‌تان خواهد داد. ساترا از آن دارالترجمه‌هایی است که سرویس ترجمه فوری یا فست ترک دارد و می‌تواند ترجمه اسناد و مدارک‌تان را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست‌تان برساند. اما شرایط انجام ترجمه فوری مدارک چیست؟

در این مطلب، هر آنچه باید در مورد ترجمه فوری مدارک بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با شبکه مترجمین ایران همراه باشید!

سرویس فست ترک دارالترجمه: تضمین تحویل ترجمه رسمی در کوتاه‌ترین زمان

وقتی می‌خواهید سفارش ترجمه رسمی در دارالترجمه ساترا ثبت کنید، زمان تحویل به شما اعلام خواهد شد. زمان تحویل ترجمه مدارک، بسته به تأئیدات مورد نیاز، متفاوت است. اگر مدارک‌تان نیازی به تأئیدات نداشته باشد، می‌توانید ترجمه‌تان را سریع‌تر تحویل بگیرید.

اما به چه تأئیداتی نیاز داریم:

  • تأئیدیه دادگستری
  • تأئیدیه امور خارجه
  • نوتاری
  • تأئیدیه سفارت مورد نظر

برای دریافت زمان تحویل سفارش مدارک رسمی اول باید به سایت ترجمه رسمی ما: دارالترجمه ساترا مراجعه کنید.

سرویس فست ترک دارالترجمه

بعد از اسکرول کردن به بخش «جدول زمان تحویل ترجمه رسمی بر حسب زبان» می رسید.

جدول ترجمه فوری مدارک

در این بخش، می‌توانید از دو قابلیت سایت استفاده کنید:

  •  زمان تحویل هر سفارش را در صورت ثبت سفارش در آن لحظه را مشاهده کنید
  •  قابلیت ثبت سفارش ترجمه فست ترک یا فوری را بررسی کنید.

موقع نوشتن این مطلب، اولین زمان تحویل «شنبه، 12 شهریور 1401 | Saturday, September 3, 2022» است. در واقع، اگر امروز سفارش‌تان را ثبت می‌کردید، 12 شهریور، ترجمه‌تان تحویل می‌گرفتید. این زمان تحویل عادی است. اگر بخواهید ترجمه‌تان را زودتر از این زمان تحویل بگیرید، باید به سراغ سرویس فست ترک بروید.

قیمت ترجمه مدارک با ترجمه متن چه تفاوتی دارد؟

ترجمه رسمی را مترجم رسمی قوه قضائیه انجام می‌دهد. ترجمه رسمی نرخ‌نامه‌ای مصوب دارد که دادگستری آن را تعیین می‌کند. برای مشاهدۀ این نرخ‌نامه و آگاهی از قیمت ترجمه مدارک، می‌توانید به صفحه قیمت ترجمه رسمی دارالترجمه ساترا مراجعه کنید.

اما قیمت ترجمه رسمی را هیچ نهادی مشخص نمی‌کند. عرضه و تقاضا مهم‌ترین عامل قیمت‌گذاری در این نوع سفارشات است. از سوی دیگر، کیفیت ترجمه و تجربۀ مترجم نیز بر قیمت ترجمه تأئیر می‌گذارد.

ترنسنت بخش ترجمه غیررسمی است و با تیمی متشکل از بهترین و زبده‌ترین مترجمان، می‌تواند خدمات ترجمه متن را به بیش از 28 زبان ارائه دهد. برای دریافت فیمت ترجمه غیر رسمی می توانید به صفحه قیمت ترجمه شبکه مترجمین ایران مراجعه کنید.

آیا امکان دریافت فوری تاییدات دادگستری و وزارت خارجه وجود دارد؟

برای دریافت تاییدات دادگستری و وزارت خارجه، به سه روز کاری نیاز داریم. البته این در صورتی است که ما اقدام به دریافت تأئیدات کنیم. متاسفانه از طرف ما امکان فوری کردن تاییدات دادگستری وجود ندارد، اما خبر خوب این است که اگر خودتان مراجعه کنید در کم تر از 1 تا 2 ساعت می توانید این تاییدات را دریافت کنید.

ترجمه فوری مدارک به چه زبان هایی امکان پذیر است؟

برای ثبت سفارش، همان‌طور که در ابتدای متن گفتیم، باید به سایت دارالترجمه ساترا مراجعه کنید. در حال حاضر، امکان ثبت سفارش فست ترک برای زبان‌های زیر وجود دارد.

  • انگلیسی
  • روسی
  • عربی

ترجمه فوری مدارک امکان‌پذیر است، اما باتوجه به این‌که در بعضی از زبان‌ها، مثل زبان ایتالیایی، تعداد مترجمان رسمی بسیار کم است، حتی با پرداخت هزینه بیشتر نیز نمی‌توانید ترجمه فوری دریافت کنید.

سخن آخر

برای دریافت ترجمه فوری مدارک، می‌توانید با خیال راحت به دارالترجمه ساترا مراجعه کنید. ساترا سرویس فست ترک را برای سه زبان انگلیسی، عربی و روسی ارائه می‌دهد. مترجمین رسمی ساترا آنقدر زبده‌اند که سرعت کار و کمبود زمان بر کارشان تأثیر نمی‌گذارد. اجازه ندهید کمبود زمان فرصت‌ها را از دست‌تان بگیرد. با ترجمۀ به موقع و سریع فرصت‌ها را برای خودتان نگه دارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا