عمومی

با مشکل بسته بودن سطوح ترجمه چه کنیم؟

اگر از مشتریان شبکه مترجمین ایران باشید، احتمال دارد با مشکل بسته بودن یک سطح ترجمه برخورد کنید، در این حالت مشاهده می کنید که در گام دوم سفارش امکان انتخاب یک یا چند حالت ثبت سفارش وجود ندارد، مثلا سفارش خود را به شکل نقره ای نمی توانید ثبت کنید.

دلیل پیش آمدن این مشکل، حجم بالای سفارش های در آن سطح است، بر اساس ساختار سایت ما، در صورتی که تعداد سفارش های پرداختی و بدون مترجم از حد تعیین شده در سیستم بالاتر رود، ما سفارش جدیدی نمی پذیریم ، چرا که در ابتدا خود را به مشتریان گرامیکه سفارش خود را زودتر پرداخت کرده اند متعهد می دانیم. در واقع استراتژی ما در شبکه مترجمین «جذب سفارش به هر قیمت» نیست، بلکه اولویت ما حفظ و حراست از نام و اعتبار «شبکه مترجمین ایران» است.

عموما اما، این وضعیت برای مدت محدودی ادامه خواهد داشت و سفارش ها سریع تعیین تکلیف می شوند. بر این اساس شما می توانید در صورت اصرار بر انتخاب سطح مورد نظر، مدتی تامل کرده و سایت را مجددا بررسی کنید. البته اخیرا امکان جدیدی در سایت در حال ایجاد است که در صورت درخواست کاربر، بعد از ایجاد ظرفیت کافی در سطح مورد نظر، از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی می گردد.

امیدواریم بتوانیم پاسخگوی اعتماد عمومی به شبکه مترجمین ایران به عنوان پیش رو در ارائه خدمات ترجمه در کشور باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا