عمومی

استخدام ویراستار

اگر ویراستار ماهری هستید و دوست دارید این مسیر را ادامه دهید، فرصت همکاری با تیم ویراستاران شبکه مترجمین ایران را از دست ندهید. خدمات ترنسنت فقط محدود به ترجمه نمی‌شود، بلکه ویرایش را نیز در بر می‌گیرد. اما ویراستاران ترنسنت چه مطالبی را ویرایش می‌کنند؟ همکاری با تیم ویرایش ویرایش ترنسنت چه مزایایی دارد؟ در این مطلب، هر آنچه باید در مورد استخدام ویراستار انگلیسی و فارسی بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با شبکه مترجمین ایران همراه باشید!

روند استخدام ویراستار در ترنسنت

اگر می‌خواهید عضو تیم ویراستاران ترنسنت شوید، باید مراحل زیر را یک به یک طی کنید:

ورود به سایت ترنسنت و عضویت در سایت

کافی است روی لینک زیر کلیک کنید تا بتوانید حساب کاربری بسازید و در آزمون استخدام ویراستار شرکت کنید:

استخدام مترجم 

 شاید الان این سوال براتون پیش بیاد که چرا برای استخدام ویراستار، باید وارد لینک استخدام مترجم شویم؟

در حال حاضر، فقط یک صفجه همکاری، با عنوان «استخدام مترجم» داریم. اما نگران نباشید! به محض این‌که شروع به طی کردن مراحل ثبت نام کنید، به صفحه‌ای می‌‎‌رسید که می‌توانید مشخص کنید قرار است عضو تیم مترجمان ترنسنت باشید یا عضو تیم ویراستاران آن!

برای دریافت اطلاعات بیشتر، پادکست زیر را گوش کنید تا بتوانید فرم استخدام را راحت‌تر پر کنید.

استخدام مترجم

 

چرا عضو تیم ویراستاران ترنسنت شویم؟

شبکه مترجمین ایران، با بیش از 15 سال سابقۀ حضور در بازار ترجمه و ویرایش، همواره رتبه نخست بوده است. اما مزایای همکاری با تیم ویراستاران ترنسنت فقط محدود به این مورد نیست.

تیم کنترل کیفی

تیم کنترل کیفی ترنسنت همواره بر کارهای‌تان نظارت دارد و نکات لازم را به شما ارائه می‌دهند. در واقع، در سراسر مدتی که در تیم ویراستاران ترنسنت حضور دارید، در مورد کارهای‌تان بازخورد می‌گیرید و نکات مهم ویرایش را می‌آموزید. در تمام این مدت، متوجه نقاط ضعف و نقاط قوت کارتان خواهید شد.

حجم بالای سفارش‌ها

شبکه مترجمین ایران در بازار ویرایش و ترجمه بسیار شناخته‌شده است و اعتماد مشتریان بسیاری را جلب کرده است. بنابراین ویراستاران ترنسنت همیشه پروژه برای انجام دادن دارند.

پرداختی منظم و به موقع

یکی دیگر از مزایای همکاری با ترنسنت پرداختی به موقع آن است. هر ماه، در موعد مشخص، درآمد کل ماه‌تان به حساب‌تان واریز خواهد شد.

آیا امکان پیشرفت در تیم ویراستاران ترنسنت وجود دارد؟

همان‌طور که گفتیم، تیم کنترل کیفی، متشکل از ویراستاران زبده و مجرب، همۀ پروژه‌های انجام‌شده را بررسی می‌کنند و بازخورد لازم را به آن‌ها می‌دهند. در نتیجه، ویراستاران همواره مشغول یادگیری هستند. در ضمن، با پیشرفت و بالا رفتن سطح‌تان، میزان دریافتی‌تان نیز افزایش خواهد یافت و در نهایت، در مقام ویراستار ارشد، در تیم‌ ویراستاران ما حضور خواهید داشت.

استخدام ویراستار دورکاری در شبکه مترجمین ایران

مترجمان و ویراستاران شبکه منرجمین ایران به صورت دورکاری با ما همکاری می‌کنند. در واقع، در هر کجای ایران که باشید، می‌توانید به تیم مترجمان و ویراستاران ترنسنت بپیوندید و کسب درآمد کنید.

استخدام ویراستار کتاب

شبکه مترجمین ایران، در بین موسسه‌های ترجمه و ویرایش، بیشترین تعداد کتاب را روانۀ بازار کرده است. ویرایش و ترجمه کتاب از تخصص‌های ما است. اگر علاقمند به ویرایش کتاب هستید، می‌توانید صرفاً در این حوزه فعالیت کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا