عمومی

آغاز همکاری شبکه مترجمین ایران و مدرسه زبان نزدیکتر

نزدیکتر: جایی برای کشف دوباره‌ی لذت یادگیری

به تازگی، شبکه مترجمین ایران همکاری با مدرسۀ آنلاین نزدیک‌تر را آغاز کرده است. بیش از یک دهه است که شبکه مترجمین ایران خدمات ترجمه تخصصی  و ترجمه رسمی را به زبان‌های مختلف ارائه می‌دهد. از این به بعد، با همکاری مدرسۀ آنلاین نزدیکتر، زبان‌های مختلف را نیز آموزش می‌دهیم. در مسیر این همکاری، آموزش زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی و ترکی استانبولی قرار دارد. دوره‌های خصوصی و گروهی آموزش همۀ زبان‌ها به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود.

ورود به مدرسه زبان رویداد محور نزدیکتر

 

همکاری نزدیکتر و شبکه مترجمین ایران

اما مدرسه آنلاین نزدیکتر کجاست؟ نزدیکتر مدرسه‌ای آنلاین برای آموزش زبان‌های مختلف است که سال‌ها است فرصت یادگیری زبان‌های مختلف را برای ایرانیان در سراسر جهان و ایران فراهم کرده است. موسس مدرسۀ آنلاین نزدیکتر مصطفی شالچی، مدرس و مترجم رسمی زبان فرانسه، است که سال‌هاست زبان فرانسه را آموزش می‌دهد. شالچی تجربۀ موفق فرانسه ‌گرام را، کامل‌ترین مجموعۀ آموزش زبان فرانسه، در کارنامۀ خود دارد.

برای ثبت نام در دوره‌های خصوصی و جمعی آموزش زبان، کافی است به سایت نزدیکتر، به آدرس www.nazdiktar.com، مراجعه کنید و دوره و زبان مورد نظرتان را انتخاب کنید و مشخصات لازم را وارد کنید.

طی روند ثبت نام در دوره‌های خصوصی آموزش زبان، باید مهارت مورد نظر، تعداد جلسه‌ها در هفته و سطح‌تان را مشخص کنید. در نزدیکتر، اساتیدی که امتیاز بالاتری دارند شانس بیشتری خواهند داشت. در نتیجه، بهترین اساتید زبان مورد نظرتان را برای‌تان در نظر خواهیم داشت. جالب است بدانید که پس از اتمام جلسۀ اول کلاس، اگر به هر دلیلی، از کیفیت کلاس راضی نبودید، می‌توانید کل مبلغ ثبت نام را پس بگیرید یا این‌که در صورت تمایل، استادتان را تغییر دهید.

ورود به مدرسه زبان رویداد محور نزدیکتر

 

یکی از برنامه‌های مفرح ما برای جذاب‌تر کردنِ روند یادگیری زبان جدید برنامۀ «پرسه در حوالی» است. این برنامه سال‌هاست که در نزدیکتر اجرا می‌شود و نتایج درخشانی را نیز در پی داشته است. پرسه در حوالی برای همۀ زبان‌آموزان است و طی آن، همراه با آنان به محیط‌های متنوع و جذاب، مانند موزه، می‌رویم و در آن‌جا، به زبان مورد نظر با یکدیگر صحبت می‌کنیم.

اگر می‌خواهید یادگیری زبان جدیدی را آغاز کنید یا این‌که زبان مورد نظرتان را در سطحی پیشرفته‌تر دنبال کنید، کافی است وارد سایت نزدیکتر شوید، زبان و سطح مورد نظرتان را انتخاب کنید، دیگر مشخصات لازم را وارد کنید و ثبت نام را نهایی کنید. هر سوالی در مورد نحوه ثبت نام یا برگزاری این کلاس‌ها داشتید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ورود به مدرسه زبان رویداد محور نزدیکتر

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا