چهاردهمین دورهمی «
در مسیر بازاریابی دیجیتال» با حضور جمعی از فعال حوزه بازاریابی دیجیتال با رویکرد آموزش تجربه محور برگزار شد. شرکتکنندگان این مراسم در تاریخ 25 مهر 98 در انستیتو نفت دانشگاه تهران دورهم جمع شدند. با توجه به حمایت
شبکه مترجمین ایران از این مراسم، تمامی هزینههای دریافتی از شرکتکنندگان به امور خیریه اختصاص پیدا کرد.
مطالبی که در این دورهمی ارائه شد به این شرح بود:
- تجربه بهینهسازی کمپینهای گوگلادز با ارائه مرجان فتاح
- چیدمان و تعین استراتژی کمپین گوگلادز بر اساس نیاز سازمان و انتخاب روند مناسب با ارائه هاتف تالوئی
- هک سئو و بررسی سه موردی که بر اساس این مدل هک کردیم با ارائه امیرحسین ثقةالاسلام
- گوگلادز مبتنی بر بازاریابی داده محور: متد خوشۀ وارونه با ارائه سجاد احمدی
گفتنی است مجموعه دورهمیهای «در مسیر بازاریابی دیجیتال» با بررسی نمونههای ایرانی و انتقال تجربه متخصصان حوزههای گوناگون مانند
تولید محتوا، سئو و مارکتینگ به صورت منظم اجرا میشود.