برای کاربر

قیمت هر خط ترجمه چگونه محاسبه می شود و روش قیمت گذاری ترجمه

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب هر کالا یا خدمت قیمت آن کالا است. برای خدمات ترجمه نیز قیمت یکی از اصلی ترین فاکتور ها برای تصمیم‌گیری در مورد انتخاب موسسه یا پیمانکار است. در این مقاله سعی می‌کنیم به صورت کامل به این موضوع بپردازیم که واقعاً چگونه یک متن ترجمه قیمت گذاری می‌شود؟ با ما همراه باشید:

عواملی که روی قیمت ترجمه تاثیر می‌گذارد چیست؟

یک متن برای ترجمه چگونه قیمت گذاری می شود ؟

اگر بخواهیم مهم‌ترین عواملی که روی قیمت ترجمه تاثیر می‌گذارد را لیست کنیم:

  • زبان مبدا
  • زبان مقصد
  • کیفیت ترجمه
  • مترجم چقدر زمان برای ترجمه دارد؟

بیاییم با هم بررسی کنیم که چه عواملی روی قیمت ترجمه تاثیر می‌گذارد؟

ما وقتی می خواهیم متنی را به مترجمی بسپاریم، ابتدا باید قصد کلی خودمان را از این ترجمه بدانیم: آیا این یک مطلب برای ارائه به استاد در دانشگاه است، یا این که می‌خواهیم در یکی از ژورنال‌های معتبر منتشر شود. اهمیت هدف از انجام ترجمه در تعیین سطح انتخابی برای ترجمه است. ما در شبکه مترجمین ایران سه سطح ترجمه داریم:

  • ترجمه طلایی
  • ترجمه نقره ای
  • ترجمه برنز

یکی از با کیفیت‌ترین ترجمه‌هایی که می‌توانید در ایران تحویل بگیرید، ترجمه طلایی شبکه مترجمین ایران است. این پلن ترجمه با کیفیت ترین پلن است و البته بیشتری هزینه را برای شما دارد. اگر شما ترجمه بسیار مهمی دارید یا به قول ما ترنسنتی‌ها:  «این ترجمه برای شما سرنوشت‌ساز است» ما به شما ترجمه طلایی را پیشنهاد می‌کنیم.

ترجمه نقره‌ای یکی از پلن‌های به صرفه ما است. شما با انتخاب این پلن هم قیمت مناسبی را پرداخت می‌کنید، هم ترجمه خوبی را تحویل می‌گیرید. اگر هزینه طلایی برای شما زیاد به نظر می‌رسد، ترجمه نقره‌ای شبکه مترجمین می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

ترجمه برنز که بیشتر به ترجمه دانشجویی معروف است، یکی از ارزان ترین پلن‌های ما در شبکه مترجمین ایران است. البته این ترجمه توسط مترجمان تازه‌کار انجام می‌شود.

 آیا ما برای ترجمه فیلم یا صوت هم پلن‌های قیمتی متفاوت ارائه می‌کنیم؟

با توجه به این که ترجمه فیلم و ترجمه فایل‌های صوتی از عهده مترجمان تازه‌کار بر نمی‌آید و به مترجمانی نیاز دارد که به زبان انگلیسی تسط خوبی داشته باشند، متاسفانه در این بخش تنوع سطح نداریم و فقط یک ترجمه با کیفیت توسط مترجمان حرفه‌ای را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهیم.

محاسبه قیمت ترجمه چگونه است ؟

ابزار محاسبه قیمت ترجمه

آیا ابزاری برای محاسبه قیمت وجود داره ؟ بله شبکه مترجمین ایران یکی از کامل ترین ابزار های محاسبه قیمت ترجمه رو داره که می تونید با مراجعه به صفحه https://transnet.ir/PriceList.aspx مراحعه کنید و به راحتی با انتخاب زبان مبدا ، مقصد ، زمنه و تعداد کلمات مبلغ پرداختی شما محاسبه می شود.

ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت

قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی چگونه است ؟ همانطور که قبلا هم گفته شد اول باید قصد خودنون رو برای ترجمه پیدا کنیم. اگه شما یه مقاله به فارسی نوشتید و می خواهید برای یک جای معتبر ارسال کنید پس باید اون متن شما در سطح طلایی و همینطور توسط کسی که در رشته شما تخصص دارد متن رو ترجمه کند اگر دوست دارید بیشتر بدانید با پشتیبان شبکه مترجمین ایران تماس بگیرید

نرخ ترجمه ؟

نرخ ترجمه به عوامل متفاوتی بستگی داره مثلا سطج مترجم، سابقه مترجم و صد البته موضوع ترجمه این ها اصلی ترین فاکتور هایی هستند که روی نرخ ترجمه تاثیر دارد. اگر دوست دارید درباره نرخ ترجمه شبکه مترجمین ایران اطلاعات بیشتری پیدا کنید به صفحه قیمت ترجمه مراجعه کنید.

نرخ ترجمه

آیا قیمت ترجمه‌ در زمینه‌های مختلف تفاوت دارد؟

ما در شبکه مترجمین ایران با تعداد زیادی مترجم حرفه‌ای همکاری می‌کنیم. پس می‌توانیم ترجمه شما را به مترجمی بدهیم که در آن رشته تحصیل کرده است. بنا به سختی زمینه متن مبداء، ضریبی به قیمت پایه اضافه می‌شود. مثلاً ترجمه پزشکی یکی از سخت‌ترین پروژه‌هایی ترجمه و ضریب این رشته 1/25 است.

قیمت هر خط ترجمه چقدر است ؟

قیمت هر خط ترجمه انگلیسی به فارسی در شبکه مترجمین ایران

یکی از تصورات اشتباه افراد در زمینه ترجمه این سوال است خطی چند ؟ شبکه مترجمین ایران در سال های اخیر تلاش های فراوانی جهت فرهنگ سازی و ارزش در صنعت ترجمه کرده است. ما معتقد هستیم که ترجمه یک کار تخصصی است و قیمت گذاری این نوع ترجمه ها باید به صورت تخصصی انجام شود جهت قیمت گذاری تخصصی پیشنهاد می کنم بهتون حتما از ابزار محاسبه قیمت ترجمه استفاده کنید.

قیمت ترجمه انگلیسی به فارسی سال 99

با توجه به این که مترجم های شبکه مترجمین ایران عموما مترجمی را به عنوان کار اول انتخاب کردند باید در این راه درآمدی داشته باشند که هزینه های زندگی را تامین کند تا با آسایش خیال بیشتری به کار تخصصی خودشون که ترجمه است بپردازند. با توجه به تورم زیادی که در کشور ما وجود دارد ما سعی کردیم که قیمت ها را منصفانه انتخاب کنیم تا هم مشتری ها توانایی پرداخت داشته باشند و هم مترجم ها درآمد قابل توجه ای داشته باشند.

نرخ ترجمه رسمی چگونه است ؟

ما در شبکه مترجمین خدمات تر جمه رسمی نیز ارائه می دهیم اما با برند ساترا؛ ساترا دارالترجمه آنلاین است که خدمات ترجمه رسمی را بسیار راحت کرده اگر دوست دارید بیشتر بدانید به سایت satraa.com مراجعه کنید.

فرایند قیمت گذاری ترجمه چگونه است؟

شما می توانید به راحتی فایل خودتون رو در سایت ما آپلود کنید و برای سفارش های بزرگ با اسفاده از ابزار هایی که داریم متن شما رو تحلیل می کنیم و به جملات تکراری تخفیف به شما تعلق می گیرد علاوه بر این اگر شما سفارش با تعداد کلمات بالایی داشته باشید به شما تخفیف حجمی هم تعلق می گیرد

نحوه پرداخت در شبکه مترجمین ایران چگونه است ؟

پرداخت به صورت آنلاین و یک جا

بعد از آپلود کردن ترجمه برای شروع ترجمه باید به صورت کامل ترجمه پرداخت بشود.

پرداخت به صورت اقساط

شما می توانید ترجمه خود را  به صورت قسطی نیز پرداخت کنید.

ترجمه من بسیار مهم است، آیا برای بازخوانی ترجمه طلایی باید هزینه اضافه‌ای بپردازم؟

بکی از سرویس‌های خوب شبکه مترجمین ایران بازخوانی رایگان است. ما در شبکه مترجمین ایران به صورت رایگان تمامی سفارش‌های طلایی را بازخوانی می‌کنیم تا از کیفیت کار به صورت 100% مطمئن بشوید.

هزینه ترجمه مقاله چگونه است ؟

با توجه به این که ترجمه مقاله نیازمند دقت بسیار زیادی است به شما پیشنهاد می کنم حتما برای ترجمه از پلن ترجمه طلایی شبکه مترجمین استفاده کنید به دلیل این که مترجم های طلایی ما حرفه ای هستند و بازخوانی رایگان هم روی این پلن به شما داده می شود.

هزینه ترجمه کتاب

با توجه به این که عموما کتاب ها تعداد کلمات زیادی دارند شما با سفارش ترجمه کتاب در شبکه مترجمین ایران یک تخفیف خوب حجمی نیز می گیرید کافیه است تا سفارش خودتون رو ثبت کنید تا تخفیف حجمی رو دریافت کنید.

من درباره قیمت نیاز به مشاوره بیشتری دارم چگونه می توانم با شما ارتباط بر قرار کنم؟

برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس 45391222-021 تماس بگیرید تا کارشناس‌های ما شما را راهنمایی کنند.

نحوه محاسبه هزینه ترجمه

امیدوارم که در این مقاله به صورت کامل درباره نحوه هزینه ترجمه اطلاعات کافی را به دست آورده باشید ممنونم که با ما همراه بودید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا