عمومی

دیکشنری اسپانیایی

معرفی بهترین دیکشنری اسپانیایی به فارسی برای زبان آموزان

به فکر یادگیری زبان اسپانیایی هستید، قطعاً برای ترجمه کلمات نیاز به حداقل یک دیکشنری معتبر و خوب نیاز دارید. حتی اگر مسلط به زبان اسپانیایی باشید، باز هم به دیکشنری نیاز خواهید داشت. اما چگونه می‌توانیم یک دیکشنری اسپانیایی خوب بیابیم؟ برای یافتن دیکشنری خوب اسپانیایی، باید انواع دیکشنری اسپانیایی و مشخصات‌شان را بشناسیم تا بتوانیم دیکشنری مورد نیازمان را بیابیم.

در این مطلب، دیکشنری های اسپانیایی را معرفی کرده‌ایم تا بتوانید بسته به نیازتان، بهترین دیکشنری اسپانیایی را انتخاب کنید. با شبکه مترجمین ایران همراه باشید!

دیکشنری اسپانیایی آکسفورده (Oxford School Spanish Dictionary)

دیکشری oxford dictionary spanish مناسب افرادی که تازه شروع به یادگیری زبان اسپانیایی کردن

آکسفورد یکی از قوی ترین انتشارات در حوزه دیکشنری است. قطعا دیکشنری معروف آکسفورد را به زبان انگلیسی دیدید یکی از بهترین دیکشنری های اسپانیایی قطعا oxford dictionary spanish است. چه ترجمه اسپانیایی انجام بدید چه دوست داشته باشید که این زبان را یادبگیرید به شما پیشنهاد می کنم حتما این دیکشنری معتبر و فوق العاده را تهیه کنید.

بهترین اپ‌های دیکشنری مناسب آموزش زبان

بهترین اپ های اندرویدی برای دیکشنری زبان اسپانیایی

اگر در کافه بازار یا اپ استور های مشابه سرچ کنید دیکشنری زبان اسپانیایی تعداد زیادی اپ براتون نمایش داده می شه که کافیه که نظرات کاربران رو بخونید و از بین اون ها یکی رو انتخاب کنید. پیشنهاد ما دیکشنری دومی از بالا سمت راست است.

spanishdict دیکشنری آنلاین زبان اسپانیایی

یه سایت فوق العاده است که با شعار “Spanish Learning Made Easy” شروع به فعالیت کرده. علاوه برا این که تعداد کلمات خیلی خوبی را پشتیبانی می کنه چندین لیست یادگیری کلمات اسپانیایی وجود داره که می توانید خیلی ساده اون ها رو یادبگیرید. برای شروع وارد سایت https://www.spanishdict.com/ شوید

سایت spanishdict علاوه بر این که دیکشنری است می توانید برای یادگیری کلمات اسپانیایی نیز استفاده کنید

دیکشنری اسپانیایی کالینز (Collins Spanish Dictionary)

دیکشنری اسپانیایی کالینز یکی دیگر از دیکشنری‌های آنلاین زبان اسپانیایی است. استفاده از این دیکشنری بسیار آسان است و شما می‌توانید به راحتی، از همۀ ویژگی‌های آن بهره بگیرید. علاوه بر این‌که دیکشنری جذاب و فوق‌العاده‌ای است

دیکشنری آنلاین کالینز آزمون آنلاین نیز دارد و شما از طریق آن، به راحتی می‌توانید سطح زبان اسپانیایی‌تان را بسنجید. دیکشنری جذاب collinsdictionary علاوه بر داشتن کامل کلمات می توانید از قسمت آزمون سطح زبان اسپانیایی خودتون رو بسنجید

سخن آخر

یادگیری و ترجمه اسپانیایی بدون داشتن دیکشنری اسپانیایی خوب امکان‌پذیر نیست. تنوع دیکشنری اسپانیایی بسیار زیاد است، اما پیش از انتخاب، باید انواع دیکشنری اسپانیایی و ویژگی‌های‌شان را بشناسید تا بتوانید انتخابی درست را انجام دهید. اگه دیکشنری اسپانیایی خوبی می شناسید، در این‌جا برای‌ ما کامنت بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا