عمومی

دارالترجمه های مورد تایید سفارت اسپانیا

برای مهاجرت یا سفر به اسپانیا شما نیاز به ترجمه اسناد و مدارکتان دارید، سفارت اسپانیا در ایران لیستی از دارالترجمه های مورد تایید خود را منتشر کرده است تا متقاضیان ترجمه رسمی با خیال راحت بتوانند سفارش ترجمه رسمی اسپانیایی خود را در این دارالترجمه ها ثبت کنن، بیش از این شما را برای معرفی این دارالترجمه ها معطل نمی کنیم.

فهرستان مترجمان رسمی مورد تایید سفارت اسپانیا

رتبه 1: دارالترجمه آنلاین اسپانیایی ساترا

دارالترجمه آنلاین اسپانیایی ساترا

دارالترجمه رسمی ساترا به آدرس https://satraa.com/  اولین و معتبر ترین دارالترجمه آنلاین ایران است. دارالترجمه آنلاین ساترا برای ثبت سفارش و انجام کار حتی نیاز به حضور فیزیکی شما هم ندارد و از همه جای ایران با پست رایگان و در تهران با پیک معتمد رایگان می توانید سفارش خود را ثبت کنید و پس از انجام ترجمه و تاییدات دادگستری و وزارت خارجه کار را برای شما با پست و یا پیک ارسال می کنند.

اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش در دارالترجمه اسپانیایی ساترا

قیمت دارالترجمه ساترا قیمت مصوب دادگستری است  و با خیال راحت می توانید با بهترین قیمت در بین تمامی دارالترجمه ها  سفارش خود را به این دارالترجمه بسپارید.

اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش در دارالترجمه اسپانیایی ساترا

ثبت سفارش ترجمه رسمی اسپانیایی

برای ثبت سفارش ترجمه رسمی در دارالترجمه مورد تایید سفارش اسپانیا کافی است ابتدا به سایت دارالترجمه ساترا مراجعه کنید: https://satraa.com/

سپس از منوی بالای سایت ثبت سفارش مدارکی که نیاز به ترجمه دارید را انتخاب می کنید و به سبد خرید خود اضافه کنید و مراحل را  قدم به قدم جلو برید تا سفارش تان ثبت شود.

قیمت ترجمه رسمی در دارالترجمه اسپانیایی مورد تایید سفارت اسپانیا

قیمت مصوب

قوه قضاییه یک نرخ نامه مصوب برای ترجمه رسمی دارد که منتشر می کند، دارالترجمه ها باید بر اساس این نرخ نامه قیمت ترجمه را از شما دریافت کنن. دارالترجمه ساترا با افتخار یکی از دارالترجمه هایی هست که تمامی قیمت ها بر اساس این تعرفه هست برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه قیمت ترجمه رسمی دارالترجمه ساترا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا