عمومی

استخدام مترجم زیرنویس

اگر علاقه‌مند به ترجمه زیرنویس هستید یا این‌که می‌خواهید وارد این حیطه شوید، کافی است به تیم ترجمه زیرنویس ترنسنت بپیوندید! شبکه مترجمین ایران، بزرگ‌ترین تیم ترجمه رسمی و غیر رسمی ایران با 45,000 مترجم فریلنسر و 300,000 کاربر، بهترین تیم ترجمه، کنترل کیفی و پشتیبانی را دارد. در این مطلب، از استخدام مترجم زیرنویس در ترنسنت برای‌تان خواهیم گفت. با شبکه مترجمین ایران همراه باشید!

مترجم زیرنویس به صورت حضوری استخدام می کنید یا دورکار؟

تقریبا تمامی همکاران ما در حوزه ترجمه دورکار هستند. هر کجای ایران یا جهان که باشید، می‌توانید با ما در شبکه مترجمین ایران همکاری کنید. فقط کافی است در آزمون استخدام مترجم ترنسنت شرکت کنید و در صورت قبولی، عضوی از تیم بزرگ ترنسنت شوید.

چرا باید عضو تیم ترجمه شبکه مترجمین ایران شوم؟

اما چرا باید به تیم مترجمین زیرنویس شبکه مترجمین ایران بپیوندید؟ در ادامه، از مزایای همکاری با شبکه مترجمین ایران برای‌تان گفته‌ایم

یادگیری حین کار

شبکه مترجمین ایران بزرگ‌ترین و قوی‌ترین تیم کنترل کیفی را در ایران دارد. در واقع، برای تک تک زبان‌ها تیم کنترل کیفی داریم. این تیم همۀ سفارش‌های ترجمه‌شده را بررسی می‌کند و نکات لازم را به مترجمین ارائه می‌دهد. در واقع، تیم کنترل کیفی بر همۀ ترجمه‌هایی که در ترنسنت انجام می‌دهید نظارت دارد و ایرادهای کارتان را به شما می‌گوید. بنابراین در تمام مدت همکاری با شبکه مترجمین ایران، منتقدین زبده‌ای را در کنارتان دارید که نقاط مثبت و منفی کارتان را به شما خواهند گفت.

تمرکز روی ترجمه

شبکه مترجمین ایران سابقه‌ای طولانی و درخشان در حوزه ترجمه دارد و برندهای شناخته‌شده و معتبر همواره به آن اعتماد کرده‌اند. از برندهایی که با ترنسنت همکاری کرده‌اند می‌توان به نستله، ایرانسل، مزدا و ابرآروان اشاره کرد. بنابراین، در صورت همکاری با شبکه مترجمین ایران اصلاً لازم نیست روی مسائل مربوط به بازاریابی تمرکز کنید، چرا که بازاریابی بر عهدۀ ترنسنت است. در تمام مدتی همکاری با ترنسنت، می‌توانید روی ترجمه متمرکز شوید.

دوری از چالش با کارفرما

اگر تا به حال مترجم فریلنس بوده‌اید، به خوبی می‌دانید که ارتباط مستقیم با کارفرما چه چالش‌هایی را در پی دارد:

  • مذاکره
  • دریافت دستمزد پروژه

این دو بزرگ‌ترین چالش‌های پیش روی‌تان خواهند بود. ترنسنت همۀ این چالش‌ها را از پیش روی‌تان بر می‌دارید. بنابراین می‌توانید با خیال راحت، فقط و فقط ترجمه کنید. در واقع، اصلاً نیازی نیست در مورد هزینۀ پروژه با کارفرما بحث کنید، چرا که در ترنسنت، قیمت‌ها کاملاً مشخص است و شما هنگام انتخاب ترجمه، از قیمت آن کاملاً خبر دارید.

ممکن است کارفرما ایرادهای غیرواقع‌گرایانه‌ی را از کارتان بگیرد. در چنین شرایطی، تیم کنترل کیفی کار را ارزیابی می‌کند و اگر ایرادها وارد نباشند، دستمزدتان به طور کامل پرداخت خواهد شد.

 پرداختی منظم، شفاف و بالا

کافی است نگاهی به دستمزد مترجمان در دیگر موسسه‌های ترجمه بیندازید تا متوجه تفاوت میان دستمزد مترجمان ترنسنت با مترجمان دیگران موسسه‌ها بشوید. بالاترین دستمزد را برای مترجمین‌مان در نظر گرفته‌ایم تا بتوانید با رضایت کامل در این موسسه کار کنید.

پرداختی بالا یکی دیگر از مزایای همکاری با ترنسنت است. هر ماه، در موعد مشخص، کل پرداختی به حساب‌تان واریز خواهد شد، بدون این‌که نیازی به پیگیری آن باشد.

استخدام مترجم زیرنویس برای ترجمه فیلم، کلیپ و سریال

در ترنسنت، تعداد و تنوع سفارش‌ها آنقدر زیاد است که شما بسته به علاقه، تخصص و توانایی‌تان، می‌توانید سفارش دلخواه‌تان را بردارید و از انجام آن لذت ببرید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد استخدام مترجم زیرنویس به لینک زیر مراجعه کنید:

ورود به صفحه استخدام مترجم

استخدام مترجم

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید پادکست مربوط به استخدام مترجم را گوش کنید تا به جواب سوالات‌تان برسید. اگر می‌خواهید به تیم مترجمین ترنسنت بپیوندید، فرم بالا را پر کنید و در آزمون شرکت کنید.

مراحل را یک به یک پیش بروید تا به آزمون برسید. پس از قبولی در آزمون، حساب کاربری‌تان فعال می‌شود و می‌توانید شروع به کار کنید و درآمد کسب کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. درود. من یه فیلم ترجمه کردم سال 2022 و بصورت فایل srt که از متن انگلیسی ترجمه کردم هست. حدود بیش از هزار وهشتصد خط و آمادست. زیرنویس دیگری براش نیومده و برای امانت داری زیرنویسم تابع ضوابط ج.ا نیست.
    خریدار هستید؟ و قیمتتونو از کجا بگیرم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا