عمومی

ترجمه فوری یک روزه

در موقعیت های متفاوت ممکن است افراد نیازمند ترجمه فوری بشوند در این مقاله ما اول برسی می کنیم آیا امکان ترجمه فوری با کیفیت وجود دارد ؟ و سپس به این بخش می پردازیم که آیا ترجمه فوری یک روزه هم امکان پذیر است یا نه ؟

ترجمه فوری در مدت کوتاه چگونه امکان پذیر است ؟

همانطور که در ابتدا توضیح دادیم ممکن است در یک تایمی نیاز به یک ترجمه فوری داشته باشید در اینجا دو تا سوال مطرح می شه یک این که تعداد کلمات چقدر است ؟ و دوم این که چقدر فرصت برای ترجمه وجود دارد.

عنوان ترجمه فوری یک روزه در واقع بیشتر یک مزاح است اگر تعداد کلمات متن شما بالاتر از 5 هزار کلمه باشه احتمالا هیچ راهی برای ترجمه یک روزه وجود نخواهد داشت. اما اگر تعداد کلمات بیشتر باشه یا زمان بیشتری وقت داشته باشید می توان این نوع ترجمه ها را بین چند نفر پخش کرد و همزمان ترجمه شما پیش برود هر چند این نوع تر جمه ها به دلیل این که چندین مترجم متن را ترجمه کردند ممکن است پیوستگی و انسجام نداشته باشد اما بیشتر زمان ها می تواند کار راه انداز باشد.

ترجمه فوری در یک روز برای چه زبان هایی امکان پذیر است ؟

اصولا سفارش های خیلی فوری برای زبان انگلیسی امکان پذیر است اما اگر نیاز به ترجمه فوری دارید با پشتیبانی شبکه مترجمین ایران تماس بگیرید. شماره تماس برای مشاوره : 45391000

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا